Gå til innhold

Hjelp til kjøp av kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En venn av meg skal kjøpe et kabinett til pcen sin. Det må være gjennomsiktige plast/glass dør. Kabinettet skal være rødt og ha et kult design, og det må være strømforsyning. Pris: ca. 300 - 500 kr.

5879044[/snapback]

Jeg har en venn som har dette her kabinettet. han er faktisk extremt fornøyd med kvaliteten på den..!! og GAnske så kult design + plastvindu på døren!! tenker på og kjøpe den selv!! så bestiller jeg til 2 andre venner samtidig og sparer porto ;)

Lenke til kommentar
Kjøp deg..eh..Be han kjøpe seg et kvalitets kabinett som Lian Li..f.eks som jeg har i sign :thumbup:

Link til kabinettet her

Skal han ha vannkjøling senere så er dette kabinettet beregnet til det :thumbup:

5879326[/snapback]

Jeg mener det er bortkastede penger med et så dyrt kabinett.

Annet forslag til kabinett: AI-01, Miditower, USB/Audio Front, Built-In Blue Light, Mesh Front & Side, Black, 400 Watt Low Noise (120mm Fan) 502 kr

Lenke til kommentar

"Jeg mener det er bortkastede penger med et så dyrt kabinett"

Du har vel ikke hatt noe annet enn et plastikk kabinett så du vet vel ikke hva et kvalitets kabinett.hehe

Med det kabinettet så har du det i maaaaange år..trenger ikke bytte det ut til neste oppgradering..Og det har gjennomluftings strøm som 95% av billig kabinetter kan drømme om. + at man har veldig god plass til vannkjølings sett hvis man vurderer og kline det inn i kabinettet...

Lenke til kommentar
"Jeg mener det er bortkastede penger med et så dyrt kabinett"

Du har vel ikke hatt noe annet enn et plastikk kabinett så du vet vel ikke hva et kvalitets kabinett.hehe

Med det kabinettet så har du det i maaaaange år..trenger ikke bytte det ut til neste oppgradering..Og det har gjennomluftings strøm som 95% av billig kabinetter kan drømme om. + at man har veldig god plass til vannkjølings sett hvis man vurderer og kline det inn i kabinettet...

5879441[/snapback]

Ikke vær på den måten. Her i hustet har det faktisk vært over et tjuetalls kabinett (ingen i plastikk) og jeg har mekket på pcer i årevis så ikke tro at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Hva er poenget med å betale tre ganger så mye for et kabinett som er litt bedre? Kanskje du bør prøve noen gode billige kabinetter?
Lenke til kommentar

Scortech, det er ikke alle som har penger til et så dyrt kabinett. Dessuten så man jo ikke ha Lian Li.

Hvis de må være rødt, ha vindu og være under 500Kr, så tror jeg dette passer bra. Ser ut som det har 3 80mm vifter og 1 120mm vifte. Tror det er det kabinettet du ser etter :)

Lykke til med kjøpet!

Lenke til kommentar

http://www.psdata.no/ps.asp?it=113335&mlevel=010600

http://www.psdata.no/ps.asp?it=113336&mlevel=010600

følger med 1x120mm

1x120mm må kjøpes utenom til front foran hardisker, plass til 3 hardisker i front, luftkjølt, hull i siden så skjermkort og cpu trekker luft, slipper å skru fast pci kort, en lås mekaniskme i plast, har ingenting med plastikk factor å gjøre.

usb, firewire lyd i front

et veldig bra kabinett. med tanke på pris, finnes i annen farge som tsunami men ikke til salgs ser det ut som, gått ut av produksjon, tipper jeg.

Lenke til kommentar

efikkan... Jeg har selv hatt mange forskjellige kabinetter gjennom 13-14 år da jeg begynte med data. Alt fra billige plastikk til billige aluminiums kabinetter. er så utrolig mye "møkk" av kabinetter på markeded. For å si det rett ut..Så lei som jeg var av alle disse billige kabinettene at det var på tide å investere i et skikkelig kabinett. Da jeg så Lian Li PC6277A så ble jeg forelsket.hehe. og er stor fornøyd med dette kabinettet. Det har 120mm vifte bak..120mm vifte på toppen med filter,2 80mm vifter foran med harddiskene mine + filter + gummiknotter på alle harddisk festene...kvalitet..hehe. peace

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Hvis de må være rødt, ha vindu og være under 500Kr, så tror jeg dette passer bra. Ser ut som det har 3 80mm vifter og 1 120mm vifte. Tror det er det kabinettet du ser etter

Det kabinettet skal jeg ikke uttale meg om..da får jeg sikkert en advarsel av en moderator.hehe

Lenke til kommentar
Hvis de må være rødt, ha vindu og være under 500Kr, så tror jeg dette passer bra. Ser ut som det har 3 80mm vifter og 1 120mm vifte. Tror det er det kabinettet du ser etter

Det kabinettet skal jeg ikke uttale meg om..da får jeg sikkert en advarsel av en moderator.hehe

5879698[/snapback]

Jeg vet at det ikke er et spesielt godt kabinett, verken på løsninger o.l., men det var et av de eneste som passa det som stod av det fyren ville ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...