Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ustabil SpeedTouch 510i. Normalt?

Anbefalte innlegg

Hei!

På hybelen har jeg en SpeedTouch 510 router som jeg fikk fra Telenor da jeg bestilte med ADSL fra dem. Den fungerer for det meste greit, men noen ganger har jeg opplevd at den henger seg og jeg må ta ut strømmen å sette inn igjen. Dette skjer ikke i noe spesielle situasjoner, ikke når jeg overfører mye data eller noe sånn. Er dette normalt for denne boksen? Er det flere som har samme problem? Er litt plagsomt når jeg har bruk for å nå serveren som står oppkoblet bak den og jeg ikke får kontakt.

Nb: Med å henge seg vil si at jeg ikke får pinget den, får ikke kontakt med internett, og kommer heller ikke inn på web-grensesnittet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

På hybelen har jeg en SpeedTouch 510 router som jeg fikk fra Telenor da jeg bestilte med ADSL fra dem. Den fungerer for det meste greit, men noen ganger har jeg opplevd at den henger seg og jeg må ta ut strømmen å sette inn igjen. Dette skjer ikke i noe spesielle situasjoner, ikke når jeg overfører mye data eller noe sånn. Er dette normalt for denne boksen? Er det flere som har samme problem? Er litt plagsomt når jeg har bruk for å nå serveren som står oppkoblet bak den og jeg ikke får kontakt.

Nb: Med å henge seg vil si at jeg ikke får pinget den, får ikke kontakt med internett, og kommer heller ikke inn på web-grensesnittet.

5879036[/snapback]

Vi har nøyaktig samme router og hadde samme problemet i begynnelsen. men etter en LITEN stund ble den helt fin igjen! Når kjører den støtt som et FJELL :D

Lenke til kommentar
Min har alltid fungert helt stabilt. Du kan jo kontakte telenor og spørre om du kan få en ny.

5879481[/snapback]

Ringte Telenor om det en dag og de sa at det var noe jeg måtte regne med på grunn av forhold på telenettet. Synes det er merkelig om en router ikke skal klare å rette opp enkle problemer selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...