The_PuNk Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hei. Lurte på om det er noen grunn til å vente med å kjøpe ny pc. Var en kompis som fra rådet meg å bestille pc, fordi han mente at det kom nye prossesorer til høsten. Slik at hovedkortet og ram`n jeg kjøper nå kommer til å bli foreldet. Lurte derfor på om det egentli er noen vits i å vent til høsten? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hei. Lurte på om det er noen grunn til å vente med å kjøpe ny pc. Var en kompis som fra rådet meg å bestille pc, fordi han mente at det kom nye prossesorer til høsten. Slik at hovedkortet og ram`n jeg kjøper nå kommer til å bli foreldet. Lurte derfor på om det egentli er noen vits i å vent til høsten? 5878918[/snapback] Så klart! men det kommer altid nye ting, så en kan jo vente til evigheten hvis en skal vente på det nyeste!! Kjøp nå, bli fornøyd i dag!! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kjem alltid noko nytt. Så du kan like godt kjøpe no. Du får god nytte med maskina ei god stund framover. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Uansettt når du kjøper noe blir det foreldet før eller senere. Dersom du har bruk for og råd til ny PC i dag så kjøper du i dag. Lenke til kommentar
orjanbeats Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 hojohansen: skikkelig bra at du quotet hele innlegget selv om du er første poster, jeg var litt usikker på hva du svarte på. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 orjanbeats: skikkelig bra at du kommer med nyttig info relatert til hva trådstarter lurer på. Trådstarter: AMD kommer med en ny Sokkel iløpet av ikke så altfor lang tid. Socket 939 vil sansynligvis være i bruk enda en god stund, men om du har en PC som duger greit nå så ville jeg muligens venta. Sitter selv å funderer på om jeg skal vente. Skal snart kjøpe en Multimedia-maskin. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvis du absolutt må ha det nyeste nye, kan du jo bare oppgradere når det kommer ny hardware. Ville kjøpt nå, og så heller oppgradert seinere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå