Gå til innhold

Laptop med futt, max 9K, 15" og ikke stor og tung!

Anbefalte innlegg

Jeg sitter nå og skriver på et "monster" av en stasjonær med Opteron, 2 gig ram, Raptor osv osv. men jeg spiller egentlig nesten aldri spill lenger, og uansett hvor mye de er hypet osv så er jeg lei etter 1 time. Har derfor kommet til at en bærbar vil fungere bedre for meg. Bedre plass på hybel og lett å ta med seg rundt.

Jeg regner med at jeg kan selge den stasjonære for ca 9-10 000 og lurer derfor på om folket har noen anbefalinger av bærbar til ca 9 000?

Mine krav er god skjerm og den må være kjapp. Er ingen tålmodig person og når man åpner en mp3 fil så skal winamp være i gang på 2-3 sekunder. 1 gig ram må den og ha, men som overnevnt, trenger ikke å ha spillytelse, men fint om den har endel grafikkytelse. Ellers så holder det nok hvis den har grei ytelse.

Og ikke Celeron og Sempron! Skal ha "ordentlig" cpu :)

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, så testen i dinside.no, men er litt skeptisk til HP, hadde en HP bærbar i 2000 via skolen, og det var noe skikkelig herk, men de har kanskje forbedret seg.

Er det andre kandidater som jeg overser i prisklassen?

Er det forresten et dumt tidspunkt å kjøpe bærbar på, vet at man ofte bare må slå til, men kommer det no ny bra teknologi før sommern?

Lenke til kommentar
Jeg sitter nå og skriver på et "monster" av en stasjonær med Opteron, 2 gig ram, Raptor osv osv. men jeg spiller egentlig nesten aldri spill lenger, og uansett hvor mye de er hypet osv så er jeg lei etter 1 time. Har derfor kommet til at en bærbar vil fungere bedre for meg. Bedre plass på hybel og lett å ta med seg rundt.

Jeg regner med at jeg kan selge den stasjonære for ca 9-10 000 og lurer derfor på om folket har noen anbefalinger av bærbar til ca 9 000?

Mine krav er god skjerm og den må være kjapp. Er ingen tålmodig person og når man åpner en mp3 fil så skal winamp være i gang på 2-3 sekunder. 1 gig ram må den og ha, men som overnevnt, trenger ikke å ha spillytelse, men fint om den har endel grafikkytelse. Ellers så holder det nok hvis den har grei ytelse.

Og ikke Celeron og Sempron! Skal ha "ordentlig" cpu :)

5878894[/snapback]

Du er er helt ute å kjøre, du ser da ut til å være ganske klok - du får alltid det du betaler. Skal du ha en tipp topp pc så legg ut 11-13k istedet, spar en lønning eller to og du blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Du er er helt ute å kjøre, du ser da ut til å være ganske klok - du får alltid det du betaler. Skal du ha en tipp topp pc så legg ut 11-13k istedet, spar en lønning eller to og du blir fornøyd.

5913846[/snapback]

Takk for det, men jeg vil heller si at det ikke er slik at man alltid får det man betaler for, prisen kan gi en pekepinn, men det er ikke en universal regel som sier at jo dyrere en ting er, jo bedre er den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...