Gå til innhold

Powercolor X1800XT... under klokka?

Anbefalte innlegg

maskina låste seg etter ei lita stund, men så auka eg VPU til 1.375V. hit til har det gått bra og klokke e på 700/1550. viss eg øker minne til 1600 så låser maskina seg. ka skal eg øke av desse to, MVDDC eller MDDQ? begge står på 2.097V. er det mulig å gjer det slik at eg slepper å stille inn VPU volten kvar gong etter reboot?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
maskina låste seg etter ei lita stund, men så auka eg VPU til 1.375V. hit til har det gått bra og klokke e på 700/1550. viss eg øker minne til 1600 så låser maskina seg. ka skal eg øke av desse to, MVDDC eller MDDQ? begge står på 2.097V. er det mulig å gjer det slik at eg slepper å stille inn VPU volten kvar gong etter reboot?

5904463[/snapback]

Har du i det hele tatt sjekka om klokkefrekvensene holder seg sånn når du starter et spill? Så vidt jeg vet så endrer kun rivatuner på 2d-hastigheten på x1800xt... Sjekk med hardware monitor i Rivatuner

Lenke til kommentar

5904463[/snapback]

Har du i det hele tatt sjekka om klokkefrekvensene holder seg sånn når du starter et spill? Så vidt jeg vet så endrer kun rivatuner på 2d-hastigheten på x1800xt... Sjekk med hardware monitor i Rivatuner

5904492[/snapback]

spelte CS condition zero... tabellen viste 702/1557

du som har flasha til PE bios, kan du sjekke kva volt alt e på ati tool?

Lenke til kommentar

5904463[/snapback]

5904492[/snapback]

spelte CS condition zero... tabellen viste 702/1557

du som har flasha til PE bios, kan du sjekke kva volt alt e på ati tool?

5904537[/snapback]

Som skrevet tidligere, 1.48V

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...