Gå til innhold

TES: Hvordan bli drept av Melus Petilius?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått i oppdrag av Molag Bal shrinet å få Melus Petilius til å drepe meg med en "Cursed Mace". Jeg har fått til å irritere han så mye at han dreper meg, men jeg har ikke fått han til å bruke våpenet som er nødvendig.

Er det noen som har gjort denne questen og som kan fortelle meg hvordan jeg får han til å bruke den spesielle macen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg ventet til han gikk for å besøke graven til hans forhenværende kone, slapp The Cursed Mace ved siden av han og prøvde så å prate med ham, men konkluderte med at det ikke funket. Så fiket jeg til ham, hvorpå han forklarte at han nå ville bryte eden sin fordi du hadde irritert ham så grundig, før han plukket opp våpenet jeg la fra meg, og drepte meg med det.

Lenke til kommentar

Takk til Zealuu for et flott svar. Fikk endelig tatt questen.

Det var et greit forslag fra kakk også, men det funker dårlig. Dette fordi man får meldingen "cannot place item in container while pickpocketing" når man prøver. I alle fall får jeg den meldingen.

Lenke til kommentar
"Oi! Jeg har visst en klubbe som veier 10 ganger så mye som en spade i lommen min, det visste jeg ikke!"

5882325[/snapback]

HAHA!

Det er sant, men hvis man først begynner å analysere ting slikt vil man også kunne si at: åj jeg klarte å stappe et skjold som er større enn meg selv ned i eh... brystlomma sammen med den brennende fakkelen

Endret av halola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...