AndersT2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Jeg har 2 stk 7800 GT kort i SLI. Jeg har noe problemer med at Oblivion stopper i ett sekund av og til (spesielt når ting angriper meg). Så jeg testet med å gå i skjermkort driveren og ta vekk haken ved "Aktivere SLI-modus for flere GPUer". Det hjalp ingenting, men jeg la merke til at FPSen var helt lik (ca 87). Så jeg testet det samme med Battlefield 2, og det var det også likt med og uten SLI (80-100). Har jeg gjort noe feil? EDIT: Begge er med AA x4 og AF x4 på kvalitet innstilling Endret 6. april 2006 av AndersT2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 I den oppløsningen merker du ikke forskjell, det kan godt være at spillet i den lave oppløsningen er CPU begrenset. Sett på høyere oppløsning og mer detaljer og slikt, og se hvordan det blir da Lenke til kommentar
hunters Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kommer annpå hva modus du bruker, jeg bruker split-frame rendering og det funker ypperlig. MEN viss spillet ikke støtter SLI så kan du faktisk tape FPS på det Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 I den oppløsningen merker du ikke forskjell, det kan godt være at spillet i den lave oppløsningen er CPU begrenset.Sett på høyere oppløsning og mer detaljer og slikt, og se hvordan det blir da 5878766[/snapback] jeg får ikke satt høyere enn det jeg gjør, skjermen støtter ikke mer enn 1280x1024 Lenke til kommentar
hunters Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Så endre modus, eller øk AA og AF Endret 6. april 2006 av hunters Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Kommer annpå hva modus du bruker, jeg bruker split-frame rendering og det funker ypperlig. MEN viss spillet ikke støtter SLI så kan du faktisk tape FPS på det 5878779[/snapback] Prøvde med både anhvert bilde og delt, på Oblivion så var anhvert bilde litt bedre, men ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå