Gå til innhold

Ny mobil, Sony Ericsson, under 3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har K750i, og det er den beste telefonen jeg har eigd. Det er ikke så veldig mykje forskjell på de to du nevner, bortsett fra at W800i blir levert med en større minnebrikke, og har litt annen utforming på musikkavspillerdelen. Begge to er gode telefoner, og hvilken du ender opp med avhenger av hva du skal bruke telefonen til. Hvis du bruker den mye til å spille musikk, så W800i. Hvis du ikkje gjør det, så er K750i et godt og trygt valg.

Skal nevnes at jeg ikke har hatt noen problem med min K750i.

Lenke til kommentar

Selv har jeg W800i, og broren min har K750i. Jeg er veldig fornøyd med min tlf, har hatt den i ca et halvt år og ikke hatt noen problem. Mobilen er god og rask, minnekortet som følger med er ikke så verst. Jeg har klart å presse inn 6 musikk cd'r, etter å ha komprimert dem til 128kbps så klart, og fortsatt hatt ca 50MB ledig. Headsettet som følger med er også ganske så bra. Fordelen med den i forhold til den som følger med K750i er at her kan du koble vil vanlige hodetlf og fortsatt bruke hele saken som handsfree. Jeg kobler min tlf til høyttalerne til pc'n på jobb for eksempel.

Som sagt har broren min K750i, og det er også en bra tlf. Forskjellen er bare mp3spillern på dem. Det er bedre program for å spille av mp3 og sortere dem på W800i enn K750i. Og så er det tilleggs utstyret som følger med. på w800i får du 512mb minnekort, mens på k750i får du bare 64mb. Og det med headsettene.

Uansett så får du en bra tlf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...