Gå til innhold

Tror dere på synske folk?

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Har hatt en del heftige diskusjoner med foreldrene mine, og søsteren min, der alle sammen tror på at det finnes synske personer, noe som jeg nekter å tro på.

De kommer opp med noen historier av folk i nærmiljøet som er synske osv, og at de har funnet døde personer.. Hadde en person kommet til meg, og fortalt nøykatig hvor en død person lå, hadde jeg fått han siktet for drap.

Tror dere på synske personer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, i'm a believer.

på lik linje med å bøye en skje med tankens kraft og alt som ikke er "vitenskaplig bevist" som dere ikke-troende kaller det.

Har en mor som er synsk, og en venninne som er synsk.

Ganske artig igrunn, har brukt det til mange ting, f.eks. spørre min venninne om hvor modern gjemte en pose med godter....funka med en gang!

Lenke til kommentar

bare tull det der med synske folk.

blir utrolig provosert når synske liksom skal hjelpe politiet med å løse kriminalsaker. tenk på familien som sitter og håper at den synske skal finne datteren dems ved å "lytte til åndene"

noen som har noen eksempler der en synsk har løst en sak der han/hun ikke kan ha fått hjelp utenfra og politiet ikke ville klart å løse saken uten den synskes hjelp?

er selv svoren ateist og tror ikke på spøkelser / ånder og alt det tullet der.

"øh, det fins jo mer mellom himmel og jord enn det vi vet om". (siterer ikke noen fra forumet her, men har hørt det uttrykket så mange ganger.

stemmer at det gjør det, men det er neppe ånder at foreldrene våre og spøkelser som rasler rundt i mørke ganger.

at det fins mennesker som tror de kan prate med dem får meg bare til å le.

Lenke til kommentar
Jepp, i'm a believer.

på lik linje med å bøye en skje med tankens kraft og alt som ikke er "vitenskaplig bevist" som dere ikke-troende kaller det.

Har en mor som er synsk, og en venninne som er synsk.

Ganske artig igrunn, har brukt det til mange ting, f.eks. spørre min venninne om hvor modern gjemte en pose med godter....funka med en gang!

5879017[/snapback]

sett ut ti kopper som står opp ned på bordet. legg så en kule under en av dem. få så moren din til å 'gjette' hvor kulen ligger.

klarer hun det en gang er det griseflaks, klarer hun det tre ganger på rad, så ta å film det. er bare tull, og det vet du!

Lenke til kommentar

Må absolutt innrømme at disse som deltar i kriminalsaker er skummelt flinke, men det er for det meste uklart om de har fått hjelp utenfra, men tankegangen min sier meg at det ikke finnes slikt.

Jeg velger å forholde meg til nøytral til noe er bevist ;)

Lenke til kommentar
Må absolutt innrømme at disse som deltar i kriminalsaker er skummelt flinke, men det er for det meste uklart om de har fått hjelp utenfra, men tankegangen min sier meg at det ikke finnes slikt.

5879078[/snapback]

skulle gjerne sett et eksempel på en 'synsk' som løser en kriminalsak.

stemmer jo at FBI har brukt flere, men ikke vil prate høyt om det i frykt for å bli ledd og.

men hvis den 'synske' kan se gjennom alle bevisene og følge hele etterforskningen stiller hun jo på lik linje med alle de andre etterforskerne, og kan vel da danne seg et bilde av hvor den savnede kan være.

men at hun får ekstra informasjon fra 'høyere hold' er vel veldig usannsynlig.

Lenke til kommentar

Alle kjenner en som kjenner en som har opplevd noe sært. Det finnes nok "noe" der, men 1-800-Psychics er bevist bullshit. Å benekte at det finnes noe som helst av synske mennesker, ånder eller lignende blir like latterlig som å være ateist.

O.J.: Hvorfor skulle FBI blitt redd for å bli ledd av? Skulle CIA mobbet dem? Blir de ikke invitert i festene til DEA, fordi de ikke er kule nok? Jeg tror ikke det er sånn det fungerer på det nivået.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

5879078[/snapback]

skulle gjerne sett et eksempel på en 'synsk' som løser en kriminalsak.

stemmer jo at FBI har brukt flere, men ikke vil prate høyt om det i frykt for å bli ledd og.

men hvis den 'synske' kan se gjennom alle bevisene og følge hele etterforskningen stiller hun jo på lik linje med alle de andre etterforskerne, og kan vel da danne seg et bilde av hvor den savnede kan være.

men at hun får ekstra informasjon fra 'høyere hold' er vel veldig usannsynlig.

5879100[/snapback]

Nå tenker jeg på programmer hvor den synske på egen hånd finner ut av en sak, den synske er gjerne fra Sverige eller andre land, slik at han/hun ikke skal vite om det. Det var det jeg tenke på med krimløsende synske.

Synske er ikke "teit", om de løser en sak, regner med at FBI evt. bruker de for å lede seg inn på rett spor eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...