jhking Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) har en mp3 spiller samme hva den heter. men den gikk i stykker da jeg formaterte den i min datamaskin. hvorfor skjedde det? Endret 6. april 2006 av jhking Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 har en mp3 spiller samme hva den heter.men den gikk i stykker da jeg formaterte den i min datamaskin. hvorfor skjedde det? 5878607[/snapback] det er ikke sikkert den gikk i stykker, du må formatere den som fat32 hvist det er en flash spiller, å hvist det er en hd basert spiller må du formatere den med program som fulgte med...er bare å formatere på nytt Du burde skrive hvilken det er, uansett Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er ofte flashbaserte spillere trenger et eget program for formatering. Slik var det på den gamle MuVoen min, men etter en firmwareoppdatering gikk det an med vanlig formatering. Lenke til kommentar
jhking Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 takker og bukker. funker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå