Jan Andre Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hei. Jeg har prøvd og bestille noe fra england. Dette har gått fint før. Men den siste pakken jeg bestillte vil de ikke sende. Det grunnet følgende. : we need your Norwegian ID number or VAT number. Your order is ready to ship but our courier needs this to Import it. Hva er det de snakker om? Jeg har ikke hørt noe om dette før. håper noen kan hjelpe meg. På forhånd takk. Mvh Jan André Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/VAT Vet ikke om det forklarer alt, men du for kansje en ide om hva det går i. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 VAT number refererer vel til organisasjonsnummeret, hvis du har en bedrift. "Norwegian ID number" aner jeg ikke, kanskje personnummeret? Ville uansett vært forsiktig med å oppgi det. Send dem en mail og spør hva som er problemet? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 VAT er det samme som MVA som er moms... altså moms-nummer som man har hvis man er en bedrift. id-nummer kan ha noe med id'en på selskapet ditt... kanskje forskjellige klasser til forskjellige firmaer og sånn.. vet ikke Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Organisasjons- eller personnummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå