Mads-b Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har nå gått til innkjøp av en iPod med 60Gb minne. Fyrte opp installeringsprogrammet straks, og plugget inn iPoden når jeg fikk beskjed. Så tok det 5 min for den å bli oppdaget, så blir alle knappene grå, og jeg kan ikke gjøre noe. Hva skjer? Dette er 3. forsøk, og jeg har fått den til å begynne å formatere, men jeg syntes 2 timer var vel drøyt å formatere på. Tittet innom "min datamaskin" for å se om den kunne formateres manuellt. Jeg velger "format", men jeg kan hverken velge filsystem eller "allocation unit size" og formateringen nekter å starte. Ingen feilmeldinger oppgitt noensteds, så jeg vet ikke hva jeg skal søke på. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Prøv å gjenoppbygg iPoden i iPod Updater (ligger på start, programmer, ipod updater) Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) "unable to connect to iPod" EDIT: glem det. note to self: iPod liker ikke å være stasjonsbokstav c: Endret 6. april 2006 av Mads-b Lenke til kommentar
Prosit Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Tror faktisk du har hatt samme problem som jeg hadde med min iPod Nano 4GB. Jeg fikk sort/hvit skjerm, og fikk opp et mappeikon med et spørsmålstegn, iTunes fant ikke disken, men Windows fant den, men da jeg dobbeltklikket på den, stod det at jeg skulle sette inn en disk i stasjon i elns. Jeg dro ned på HiFi Klubben og fikk en ny, så ordnet det seg :9 Lenke til kommentar
Prosit Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Kan også nevne at i iPod updater fikk jeg ikke trykket oppdater, men en gang klarte jeg å få opp gjenoppbygg, og da formaterte den i rundt 5 timer uten at det skjedde noe. Vil nok anbefale å ta den med til sjappa du kjøpte den i. Siden jeg sjelden er innom diskusjon.no, må du nok sende meg en mail på marcus at tune-in.org om du vil få svar : ) Endret 23. april 2006 av Prosit Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Evt. en reset kan fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå