Gå til innhold

Valgets kval; HP PS 2575 eller 3210?

Anbefalte innlegg

Fatteren skal ha multifunksjonskriver koblet til ruteren (Linksys).

Hvilken av disse bør han velge:

HP PS 2575, AIO, Nettverk 4800dpi

ca. 1500,-

HP Photosmart 3210, AIO, Nettverk 4800dpi, 6 blekkpatroner

ca 2100

Tror førstnevnte er en nyere modell. I tillegg taler prisen litt for førstnevnte, som visstnok var testvinner en-eller-annen plass.

Sistenevnte har 6 patroner, noe som gjør den billigere i drift (vil jeg tro). Annet som kan rettferdigjør +600,- ?

Poenget er at det ikke er nøye med de 600,- - men at det må være en grunn til å legge de til.

Takker for alle svar som fører mot en beslutning! :woot:

EDIT: Blekkpriser:

2575

3310

Endret av Okay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det små forskjeller, dette blir litt på skjønn. Det er litt avhengig av hvor mye foto han har tenkt til å skrive ut, hvis den er tenkt til å brukes som en fotoskriver titt og ofte kan det være verdt å gå til 3210’en, men hvis det kun er nå og da dette skal gjøres tror jeg ikke det er noe poeng. Siden forskjellene er så små på spesifikasjonene blir dette og eventuelt også størrelsen noen av de få faktorene som blir avgjørende.

Har lagt ved link til noen tester, de er nokk gode skrivere begge to.

DinSide (3210)

forbruker.no (2575)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte akkurat 3210 i dag for en times tid siden, skal snart ha den opp og teste. Ville gjerne hatt Wlan som er i 3310, men fikk så bra pris på 3210 at jeg dret i det, da den kan kjøpe en USB bluetooth dongle fra HP(mpx.no) for 295,-.

Trenger du ikke Fax og Wlan ser jeg ingen grunn til å betale så mye ekstra som det er for en 3310 vs 3210. Wlan kan man også få for 700,- med en wlan bridge dongle på 3210.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skjønner ikke at folk er så opphengt i uorginalt blekk. Det gir jo helt forferdelige fotoutskrifter, og man mister jo garantien på skriveren.

Det skal nevnes at en del av de nyere skriverene bruker et smøremiddel i blekket, og det har ikke de uorginale patronene.

Kan til en viss grad forstå at folk bruker refill på gamle skrivere, og til tekstutskrifter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...