Yuri555 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hei Jeg lurer litt på om noen vet om en konkret "formel" eller noe , om dette med at prossesoren greier og jobbe raskt nok med skjermkort. F.eks Min P4 3ghz Prescott Prossesor , greier den og jobbe så raskt som et x800xt pe kort trenger ? takker for alle seriøse svar Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 det er nok neppe noen konkret formel, men har du to 7900GTX i SLI, så kan du vedde på at CPU blir begresninga hvis du har høy nok oppløsning samt kvalitet. akkurat for ditt system vet jeg ikke, men det er jo bare å sjekke cpu lasten mens du spiller. jeg fant ut at min P4 northwood (3GHz) var for svak for mitt 6800 Ultra, så nå ligger det en AMD 3700+ San Diego hjemme og venter. og med nytt HK, så blir det sikkert noen overklokkingsmuligheter også Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Geforce 6800 Ultra og X800 XT PE er på lik linje. Har selv og lurt på en 3700. Kanskje jeg kan skvise ut de siste % av skjermkortet mitt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå