Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

.NET Passport krøll?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har fått problemer med min .NET passport-greie. Etter at jeg byttet påloggingsnavn i går (til noe helt normalt, bevares), og skulle logge av og på igjen, ville ikke MSN messenger klienten logge på.

"Pålogging til .NET Messenger Service mislyktes fordi passordet er feil eller brukernavnet ikke finnes. Hvis du har glemt passordet, klikker du Hjelp i hovedvinduet, og deretter Emner i Hjelp."

...kommer den opp med. Innlogging på f.eks. http://www.hotmail.com og liknende .NET passport steder, kommer opp med "Service unavaliable", "Unable to complete request at this time" o.l. Under sjekking av mailen i OE forteller den meg at "Tjenesten er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Prøv igjen senere"

Dersom jeg forsøker meg på "forgot password" i diverse scenarioer, kommer den også bare opp med "Service Unavaliable".

Har ikke endra på noe oppsett eller noe sånt. Sitter på Telenor ADSL 384/128, uten noen firewall eller noe sånn (omg, hva skal de stjele? Feriebildene mine? Versågod...)

I det hele tatt, her er det noe VELDIG rart. Har logga inn hver bidige dag i sikkert et år, og det er kun noen måneder siden sist jeg endret passord (og NEI, det er ikke et råttent passord med hva bikkja mi heter, men et autogenerert passord av masse tall og bokstaver og _____skap). Og dette passordet har jo fungert lenge, det.

Litt kjipt om jeg må snekre sammen en ny .NET passport konto da jeg har brukt denne svært lenge og ikke har backup av mine 80+ kontakter :sad:

Forslag til løsninger?

_______

bfisk

[Ed: noen typos]

[ Denne Melding var redigert av: hrichard på 2002-09-28 12:10 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...