MrBjoern Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Sitter her med et lite skjema. det jeg tenkte var at isteden for og sende informasjonen på mail så skulle det sendes til en fil. må jeg bruke en spesiell tag for dette også? (sliks som include) eller trenger jeg bare og CHMODDE filen til at andre filer skal kunne skrive til fila (777) vis jeg må bruke en tag (som jeg går utifra at jeg må) hvilken? og til der som lurer så se selve skjemaet slik ut: Tell me what you think. <br> <form name="input" action="tellme/tellme.php" method="get"> First name: <br> <input type="text" name="firstname" value="" size="20"> <br> Last name: <br> <input type="text" name="lastname" value="" size="20"> <br> Mail: <br> <input type="text" name="mail" value="" size="20"> <br> <br> Comment: <br> <textarea rows="10" cols="30">Write your comment here</textarea> <br> <br> <form> I want a reply to this mesage. <input type="checkbox" name="reply"> <br> <br> <input type="submit" value="Submit"> <input type="reset" value="Reset"> Lenke til kommentar
???????? Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Du må nesten skrive et script som tar imot dataen, åpner filen, legger til data i filen for å så lukke den. se www.php.net/fwrite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå