Teater Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hjelp… Jeg oppgraderte og kjøpte meg to 19” for en stund tilbake og syntes da at det var litt trist å slenge den gamle 17” LCD’en på dynga, så jeg kjøpte meg et SAPPHIRE Radeon 7000 til den nette pris av litt over 250,- og koblet 17”’en til den. Tanken var å bruke den til å se på film slik at dama slutter å flytte på de nye fine skjermene mine hver gang hun skal se på noe. MEN, det er kun WinAmp som vil vise film på den, mediaplayer viser en rar melding som tydeligvis betyr at det ikke funger (skjønte jo det selv, men takk for infoen Microsoft), verken BSplayer, WinDVD eller noe annet jeg prøver vil vise film på den tredje skjermen. Dette hadde jo vært helt ok hvis bare WinAmp ville spille DVD’er. Her stopper mine kunnskaper, så jeg spør dere mine kjære venner HJELP….hva f***n er det som skjer? Og hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Du kan forsøke VLC Media Player, http://www.videolan.org/vlc/ . Se forøvrig her for flere forslag. Lenke til kommentar
Teater Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 AhA...takk takk Vet du/noen om det er mulig å klone mellom skjermkort? Å få skjermen som er koblet til SAPPHIRE kortet til å klone primerskjermen fra mitt XFX GeForce 6800GS kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå