lobster Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Hahahaha... Nå er det ekkelt over hele pulten min..... hehe skrur av webkameraet men lar dere få nyyyyyte synet av 9 egg dere har knust.. Endret 6. april 2006 av lobster Lenke til kommentar
trondes Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Du må få deg en hi-score liste registert antall forsøk brukeren gjør før han klarer det, da får han muligheten til å legge inn navnet sitt, samt en kommentar Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 er det noe lurt å la eggene ligge utover natta... og i morra? (tenker på lukt og slik...) Lenke til kommentar
ZiZe Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 hehe, tviler på at eggene ligger der "picture taken @ 18:23:01 06.06.2006" Men morsom sak du har lagd der Gjettet en del ganger selv men klarte aldri og finne rett nummer, var nær dog, mener jeg tippet 2556 en gang (2549) Alltid gøy og se på de meningsløse tingen man klarer og lyre av seg med litt god fantasi Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Kan du ikke bare sette et tall? var midt i scriptet mitt (automatisk sjekk) så måtte jeg på bursdag, og så hjem igjen for å gjøre tentamen, så ble jeg aldri ferdig. Hadde vært fint ass ogkan sikkert legge ut scriptet her når jeg er ferdig EDIT: Sånn nå er den ferdig. bare venter på flere egg Endret 7. april 2006 av Zic0 Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hvordan lager man en slik automatisk sak som kan sjekke en side mange ganger? Lurer fordi det er lettere å beskytte egne sider dersom man kjenner sine fiender... Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har nevnt det over bruk antibot script. Kan komme med scriptet mitt etterpå. Nå er det film Lenke til kommentar
lobster Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Hei, beklager at jeg ikke fikk lagt ut nytt eggspill i dag.... I morra er det fest og da skal jeg selvfølgelig montere greia på nytt....... Sier fra på forumet når det er oppe :):) Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ah! slike ting er det blitt for lite av siste tiden på hw.no nettverket. Bra jobbet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå