Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann

Jeg har begrenset erfaring med spillekonsoller - og lurte på en ting; hvordan stiller xbox seg i forhold til pc?

En selger på datkjeden i Bergen påstod "fanatisk" at xbox er px overlegen når det gjelder grafikk og spillbarhet, noe som overrasket meg. Jeg trodde det var stikk motsatt. Xbox skal jo bare levere grafikk til en tv, og dermed er oppløsningen dårlig skulle jeg tro. Videre irriterer det meg hvordan xbox tilhengere mener så absolutt at joypaden er så bra. Bruker selv en slik på pcen for bilspill, men når mener den er helt håpløs når det kommer til strategi spill og skytespill.

Noen som kan avklare dette? Poenget til selgeren var at man kunne spare mye penger på å bruke xbox for spill ettersom denne både var langt bedre og billigere enn pc.

5877517[/snapback]

Pc er garrantert best!

Den har mye bedre hardware enn en xbox! Hvis det kommer en ny xbox, vill alltid pcen være bedre!

Men husk så mye penger du må punge ut for å få en kraftig gamerpc! Visst du kjøper xbox 360, får du mye for pengene! Den koster jo bare 3000 iforhold til en kraftig gamerpc som kansje koster 8000-12000 kroner! Men du kan jo bruke pcen til så mye mer enn en xbox 360!

Du har sikkert merket det når du ser på konsollmaskinene: xbox, gamecube, playstation og de der. At de begynner å ligne bare mer og mer på en pc på spesifikasjoner! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...