Jonkybonky Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Jeg har netopp tatt i bruk mitt Onecall kontantkort.Så nå lurer jeg veldig på da.. Hvordan kan jeg sjekke saldoen min? For dette må vell være mulig? -Takk EDIT: skriveleif Endret 6. april 2006 av Jonkybonky Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Du kan jo sjekke om det ligger noe på OneCall-menyen på mobilen. Eller ringe kundeservice og spørre hvordan du sjekker det. Lenke til kommentar
Coolchili Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Jeg har netopp tatt i bruk mitt Onecall kontantkort.Så nå lurer jeg veldig på da.. Hvordan kan jeg sjekke saldoen min? For dette må vell være mulig? -Takk EDIT: skriveleif 5877435[/snapback] Eller du kan bare taste *150# og ring ut :-) (stjerne 150 firkant - og ring ut knappen) Endret 7. april 2006 av Coolchili Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Både *150# + grønn knapp og å ringe til tlf 1234 skal gi deg saldo. -snubbel Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Takk for svar Trodde bare dette hørte netcom til Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Takk for svar Trodde bare dette hørte netcom til Lenke til kommentar
Coolchili Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Forøvrig har One Call nå gratis etablering og nummeroverføring frem til 31 mai. Betyr jo en besparelse på 198,- Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ohh, ikke dumt. Da er de faktisk billigere enn Noextras, fordi sistnevnte jo tar betalt for "opprettelse" av GPRS/MMS. Det gjør ikke One Call. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå