Gå til innhold

Går det an og laste ned ferdig php sider?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, det finnes plenty med slike. Se om du kan finne noe på www.hotscripts.com. Ellers er jo google en fin plass. Hvis du liker å lese og lete etter noe som ligger i et ferdig system, kan du jo laste ned et gratis CMS. Så og si alle slike har en eller annen form for login funksjon installert

Lenke til kommentar
ja, det finnes plenty med slike. Se om du kan finne noe på www.hotscripts.com. Ellers er jo google en fin plass. Hvis du liker å lese og lete etter noe som ligger i et ferdig system, kan du jo laste ned et gratis CMS. Så og si alle slike har en eller annen form for login funksjon installert

5877396[/snapback]

allright !

hvor finner jeg det ?

Lenke til kommentar

Du vet hva CMS er? I så tilfelle kan du jo bare sjekke cutePHP som inneholder cutenews - et særs enkelt ferdig publiseringssystem, eller WordPress, som er blitt det store CMS blant bloggere.

Jeg anbefaler deg allikevel å gjøre ting selv, siden det ofte blir et enklere og bedre resultat enn noe ferdig produsert, og du finner mange retningslinjer og guider innenfor php via større tutorial-sider. Min favoritt er Pixel 2 Life!

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...