Yonaz Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 hei hei! Går det an og laste ned ferdige php sider / script med login system som jeg bare kan forandre på? Lenke til kommentar
Scix Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 ja, det finnes plenty med slike. Se om du kan finne noe på www.hotscripts.com. Ellers er jo google en fin plass. Hvis du liker å lese og lete etter noe som ligger i et ferdig system, kan du jo laste ned et gratis CMS. Så og si alle slike har en eller annen form for login funksjon installert Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 ja, det finnes plenty med slike. Se om du kan finne noe på www.hotscripts.com. Ellers er jo google en fin plass. Hvis du liker å lese og lete etter noe som ligger i et ferdig system, kan du jo laste ned et gratis CMS. Så og si alle slike har en eller annen form for login funksjon installert 5877396[/snapback] allright ! hvor finner jeg det ? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kan du ikkje lese? GOOGLE!! HOTSCRIPTS!! Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Du vet hva CMS er? I så tilfelle kan du jo bare sjekke cutePHP som inneholder cutenews - et særs enkelt ferdig publiseringssystem, eller WordPress, som er blitt det store CMS blant bloggere. Jeg anbefaler deg allikevel å gjøre ting selv, siden det ofte blir et enklere og bedre resultat enn noe ferdig produsert, og du finner mange retningslinjer og guider innenfor php via større tutorial-sider. Min favoritt er Pixel 2 Life! Lykke til Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Djus: "Du vet hva CMS er?" Vra den til meg? I så fall, er det faktisk mogleg å google etter eit CMS. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Heh. Det gutten trenger er å stikke innom http://www.opensourcecms.com å sjekke "portals" i menyen. Der ligger det demoer av mange gode. Liker selv Joomla, men det er ikke verdens enkleste. Joomla/Mambo har dog fordelen at det finnes en fantasillion ferdige themes som kan testes på feks http://www.joomlaos.de/joomla_template_galerie.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå