Lucifer89 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 skjønner ikke hvor jeg skal legge mods? rett inpå oblivion mappa? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Sjekk om det finnes ei readme-fil i zippen. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Les hele posten. :!: Du skal legge den i Oblivion/Data-mappa. Så må du krysse av for modden ved å velge "Data Files" under oppstart av OB. Lenke til kommentar
FFX Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Synes den "Permanent Arrows" virka som en cheat. Så gidder ikke å laste ned den. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Slike "cheats" er veldig artige å bruke når man har gått gjennom spillet, så slipper man å bry seg om å reparere stuff, samle inn nytt utstyr, osv. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) fant ut av alt nå det måtte legges inn på D:\Spill\Oblivion\Data den heste amouren va jo litt konge Endret 7. april 2006 av Lucifer89 Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg er kanskje litt OT nå, men prøver å finne INI-tweaken som gjør at busker og trær står i ro i vinden? Jeg opplever at det krever alt for mye fps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå