asad Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har denne rammen her: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=23951 ( OCZ pc4000 ) Og et Asus A8N32-SLI Deluxe hovedkort. Kjørte netopp en ram test, og fikk ca 500 feil etter 20 minutter. Er det noe kompatibilitetsproblemer her eller? Husker jeg kjøpte et asus kort , samt ocz brikker til min forrige pc også. Da var det også noe galt med brikkene,utifra testen. SÅ sendte jeg brikkene tilbake til netshop, bare for å få igjen AKKURATT de samme brikkene og en melding om at de ikke fant noe feil der.Kjøpte da et nytt hovedkort og alt funka greit. Det er vel ikke saken i dette tilfellet? Vil ikke miste mange uker pga slik tull.Tror dere netshop sender meg andre brikker jeg kan bruke i mellomtiden eller noe? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvor mye volt gir du dem? Jeg for eksempel prøvde å kjøre mine på AUTO og prøvde å sette volten manuelt på 2,7 eller noe, de ble mer stabilt da enn på auto (jeg har OCZ XTC) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 sjekk volten, OCZ brikker elsker høy spenning. gjerne 2.7-2.8v ... Sjekk deretter en og en brikke i memtest...mulig det bare er en av dem det er feil på.. slik var det med mine og jeg fikk beholde begge brikkene til netshop sente ny til meg med returlapp Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Hvor mye volt gir du dem? Jeg for eksempel prøvde å kjøre mine på AUTO og prøvde å sette volten manuelt på 2,7 eller noe, de ble mer stabilt da enn på auto (jeg har OCZ XTC) 5877295[/snapback] Hm, da må jeg inn i biosen og sjekke. Straks tilbake. Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Er MemTest86 100% til å stole på? Jeg har prøvd begge brikkene separat og det popper opp feil på 40%. Betyr dette at begge brikkene er defekte? EDIT: Har nå prøvd et par andre rambrikker, og IGJEN får jeg feil! Hva skjer her egentlig? Endret 6. april 2006 av asad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå