Howard Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Silverstone har lansert et romslig HTPC-/media-PC-kabinett, som neppe gjør skam på interiøret i stuen. Les mer Lenke til kommentar
Loffern Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Bra de endelig har skjønt at noen av oss trenger godt med lagring. Jeg likte ikke helt designet. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hva er det som ikke tiltaler deg designmessig med kabinettet? Lenke til kommentar
T2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hva er det som ikke tiltaler deg designmessig med kabinettet? 5877634[/snapback] "Garasje-døra"? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Alt for dybt! Et slik desktop kabinett er ikke alltid den beste løsningen i stua. For folk som vurerer en PC i stua: Tenk dere godt om før dere bestemmer løsning. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Synes det var stilig jeg. Igrunn på jakt etter ett "fullsize" kabinett for "stuebruk". Tilogmed dama syntes det så greit nok ut. Og hun er kresen. Men uansett. Ikke det jeg kan prioritere nå :/ Må jo ha prosjektor og annet surrerundt musikkanlegg når jeg skal begynne med det der. Og da flyr pengene litt fortere enn jeg ønsker -Thelle- Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har alltid lurt på det. Hvorfor ikke target=_blank? Lenke til kommentar
Fangs Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Hva er vitsen med 5 vifter i et kabinett som SKAL være stille? Fordi det er jo det som er vitsen med HTPC'er...at de er STILLE! Hvem gidd å ha helikopterlyd i bakgrunnen når man ser på film? De burde fokusere på vibrasjonsdempere til hardisker og DVD-spillere, og løsninger for "1-vifte"system med viftebrønner til prossesor og lignende... Endret 6. april 2006 av Fangs Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hva er vitsen med 5 vifter i et kabinett som SKAL være stille? Fordi det er jo det som er vitsen med HTPC'er...at de er STILLE! Hvem gidd å ha helikopterlyd i bakgrunnen når man ser på film? De burde fokusere på vibrasjonsdempere til hardisker og DVD-spillere, og løsninger for "1-vifte"system med viftebrønner til prossesor og lignende... 5877754[/snapback] Når du skal ha det stille er det ikke dumt med luftsirkulasjon. Tviler du hører 5 vifter som går på 30% av hastigheten .) Lenke til kommentar
Fangs Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Når du skal ha det stille er det ikke dumt med luftsirkulasjon. Tviler du hører 5 vifter som går på 30% av hastigheten .) 5877821[/snapback] Jo. Men nå så jeg ikke noe om viftestyring på dette kabinettet heller da...så da må jo det kjøpes separat. Akkurat som andre støydempere osv. At kabinettet kan støydempes er jo flott, men er jo ikke støysvakt i utgangspunktet? (Tar jeg feil ang. viftestyring så beklager jeg) Endret 6. april 2006 av Fangs Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Likte dette kabinettet, god plass til en feit kobber klump med stor vifte på cpu og mulighet for 2 DVD enheter. Praktisk med tanke på den kommende Blueray / HD-Dvd krigen, samt så har jeg plass til den i mitt rack.. Lenke til kommentar
crusade Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Når du skal ha det stille er det ikke dumt med luftsirkulasjon. Tviler du hører 5 vifter som går på 30% av hastigheten .) 5877821[/snapback] Kjem litt an på utgangspunktet da.. Lenke til kommentar
Fangs Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Likte dette kabinettet, god plass til en feit kobber klump med stor vifte på cpu og mulighet for 2 DVD enheter. Praktisk med tanke på den kommende Blueray / HD-Dvd krigen, samt så har jeg plass til den i mitt rack.. 5878026[/snapback] Ikke kjøp både HDDVD og Blueray da. Vent på et firma som er uavhengig som lager en drive som tar begge Akkurat som RW+ og RW. (eller hva det nå het) Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Trenger da ikke viftestyring. Bare å koble viftene på 7 eller 5 volt. Lurer på hva jeg skal gå for. Et sånt kabinett som jeg kan sette sammen med forsterker og sånt, eller Lian Li PC777A http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC777A&mcat=c134 Syns det kabinettet er så utrolig fint Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ikke kjøp både HDDVD og Blueray da. Vent på et firma som er uavhengig som lager en drive som tar begge Akkurat som RW+ og RW. (eller hva det nå het) 5878348[/snapback] Leste for en stund siden at kunne blir lisens problematikk med å lage en en enhet som kunne lese begge formater, men dette har kanskje endret seg..? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg synest det er for stort, men for så vidt er det bra at det finnes kabinett i ulike størrelser. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 det der var et pent og bra kabinett. masse plass til harddisker og stillegående vifter. men er rett det fort blir dyrt da. kunne i alle fall godt tenkt meg et sånt til filserveren min. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hva er vitsen med 5 vifter i et kabinett som SKAL være stille? Fordi det er jo det som er vitsen med HTPC'er...at de er STILLE! Hvem gidd å ha helikopterlyd i bakgrunnen når man ser på film? De burde fokusere på vibrasjonsdempere til hardisker og DVD-spillere, og løsninger for "1-vifte"system med viftebrønner til prossesor og lignende... 5877754[/snapback] Jo større "vifteareal" jo stillere kan du i prinsippet få det ved en gitt luftgjennomstrømning. Men det stemmer ikke helt i prinsippet. Men det lønner seg ikke å ha en veldig hissig vifte for å få nok luftgjennomstrømning. Ellers synes jeg et slikt kabinett er for stort for en HTPC, mange disker i en HTPC blir bare bråk uansett. Men det dekker vel sin egen nisje. AtW Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hvorfor lage et så stort kabinett og ikke lage plass til 120mm vifter? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 spørsmål ang. garasjedøra: blir den stående som ett cover for DVD-spilleren, eller fjernes denne hvis du skal ha DVD enhet inni maskinen? hvis den fjernes bryter det jo hele designet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå