strandsivert Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hei Jeg bygde meg en ny maskin for ca en måned siden. Etter å ha bestilt de nye delene blant annet et asus a8n premium hovedkort begynte jeg å forberede meg for nydelene. Jeg lastet ned den nyeste biosen til kortet. Etter å ha laget en diskett med den nye biosen ble maskinen helt rar(den gamle maskinen). Musen begynte å fuske, altså pilen henger igjen med jevne mellomrom i tillegg til at maskinen av å til ikke reagerer ved musetrykk. Jeg slettet bios filen men problemet kom igjen av å til. Da nymaskinen var bygd måtte jeg laste ned bios filen på nytt igjen og det samme skjedde med ny maskinen. Jeg prøvde forskjellige ting som å slette div programmer å legge inn andre drivere uten hell. Til slutt prøvde jeg å avinnstallere opera å da ble problemet borte..... Begynte å bruke firefox i stedet. Alt har virket veldig bra helt til i går da jeg lastet ned memtest 86. Da skjedde det samme på nytt igjen, altså musen begynte å oppføre seg helt rart igjen... Er det noen som har peiling på hva dette kan være? Har en trådløs logitech mx700 mus foresten. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hei! Det der er et problem med trådløse muser. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
strandsivert Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 jeg har hatt musen under sterk mistanke. Har bestilt meg en G5 mus nå. Blir vell bra det.. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå