abene Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nettadressen kan forfalskes Det er oppdaget et sikkerhetshull i Internet Explorer som gjør at en nettadresse kan forfalskes - adressefeltet i nettleseren kan lure deg. Her kan du teste om din nettleser er sårbar. Les artikkelen her Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Oi det var skummelt det her, men nå bruker jeg aldri IE uansett da, med Firefox så var det ikke noe problem, men jeg tok testen med IE og da stod det Google i adresselinja istedenfor det som egentlig skulle stått der Så alle som leser dette, begynn å bruk Mozilla Firefox eller Opera istedenfor IE Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Det er bra det finnes mange gode alternativer til IE. Endret 6. april 2006 av JonT Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hmm, dårlig av Ms.. Nyaste beta av Internet explorer er og sårbar.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hyyyyyl! Skriiiik! La oss alle sammen heve hendene over hodet med en liten knekk i albuen, vifte med hendene og skrike "iiiiiiiiiiiiiih! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! slemme microsoft! iiiiiiiiiiih" mens vi springer rundt hverandre. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg anbefaler bytte til Firefox. Jeg har ikke angret. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Verdens simpleste form for phising kan vel det der fort bli? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Dette er et svært alvorlig hull. Phisting blir latterlig lett akkurat nå. Kari og Ola Nordmann kjenner jo overhode ikke til dette hullet, og enda mindre hvordan sikre seg mot det. Sender noen nå ut en norsk mail fra "DNB" eller en annen bank er svært, svært, svært sannsynlig at alt for mange går rett på og gjør alt mailen ber om. Nå bruker jeg heldigvis bare IE til en ting, og det er oppdatering av Windows. Alt annet går til Opera og Firefox. Endret 7. april 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå