Joachim_F Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 I følge Gamasutra, har sjefen for Sony Computer Entertainment i Frankrike røpet hvor mye PS3 vil komme til å koste franske kjøpere. Les mer Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Tja, blir det prisen så drøyer jeg heller ett år, og satser på at den går ned noe... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ganske pricy, ja. Tror jeg gjør det samme som Øyh, dette er jo alt for dyrt for min lommebok. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Dette høres fint ut synes jeg. Får et komplett produkt som gir mye mer enn hva jeg allerede har i pc og dvd spiller. Altså hdtv-muligheter og bluray. Om jeg har HDTV innen da blir det nok ps3 på meg Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Så blir jo PS3 dyr her i landet og. Sikkert litt høg pris "for mannen i gata" ved release. Men det er jo veldig fine spesifikasjoner. Endret 6. april 2006 av Elendil Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ja, antagligvis. Prisen var jo egentlig ikke så gal, med tanke på alt den har. Spesielt blueray da(hvis den spiller av blueray filmer uten noen ekstra utstyr). Men venter nok en stund jeg, er ikke så gøy å være student uten jobb. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 ingen tvil at man får veldig mye i godsaker i ps3 men prisen er for høy! ikke bare tekno kåte voksene som spiller, langt der ifra. hva med hovedgruppen for spill barn og unge?? tviler på at det er så mange unge som har 5000 di kan bare spytte ut (heller ikke foreldre som er villige til å gjøre det samme ) kansje revolution blir vinneren denne gangen..(svært lite sannsynelig men kansje) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Sony benekter prisantydningene... Artikkel hos Eurogamer Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 ingen tvil at man får veldig mye i godsaker i ps3 men prisen er for høy! ikke bare tekno kåte voksene som spiller, langt der ifra. hva med hovedgruppen for spill barn og unge?? tviler på at det er så mange unge som har 5000 di kan bare spytte ut (heller ikke foreldre som er villige til å gjøre det samme )kansje revolution blir vinneren denne gangen..(svært lite sannsynelig men kansje) 5880595[/snapback] Det er vel lenge siden barn og unge var hovedgruppen for spill.. det blir laget mer og mer spill for voksne. Kanskje ikke så rart da det er de som har pengene.. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Sony benekter prisantydningene... Artikkel hos Eurogamer 5881478[/snapback] Og her hos IGN http://ps3.ign.com/articles/700/700432p1.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg