Lurifaksen Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Bare lurer, finnes det noen bra "barnespill" til en søster på 11? Det er liksom bare bil og skytespill jeg ser til XBOX... (jeg er nødt til å få søsteren min sitt samtykke, før vi får en XBOX i hus :smile: ) Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Absolutt. Prøv Taz Wanted, det så meget lovende ut. Shrek og Mad Dash Racing er også gode titler i den aldersgruppen, så det ut som. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 22:41, skrev GeeZuZz:Bare lurer, finnes det noen bra "barnespill" til en søster på 11? bare se her så finer du sikkert noen spill som passer http://xbox.ign.com/reviews.html blinx ser jo ut som et spill for alle aldersgrupper (nesten som mario) Lenke til kommentar
scar Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 jeg skal kjøpe meg xbox i dag. følger det med spill med den når jeg kjøper den. vist ikke så bir det vel halo virker det som :smile: Lenke til kommentar
master chief Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 godt valg, mitt første spill var halo. Og jeg kan ikke si at jeg har angra. gleder meg til Halo 2............ Lenke til kommentar
master chief Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 godt valg, mitt første spill var halo. Og jeg kan ikke si at jeg har angra. gleder meg til Halo 2............ Lenke til kommentar
simes Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Mitt andre spill var Halo. Må si jeg angra. Lettere spill å runde skal man lete ganske lenge etter. Og så likt. Men det var ganske tøft til det var runda.. Nei kjøp heller Amped eller Rallisport Challenge. Prøvde Enclave i går og det virka bedre enn det det fikk i testene. Skal spille mer før om jeg skal si om det er bra eller dårlig, men foreløpig ble jeg positivt overrasket.. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 22:43, skrev zimen:Mitt andre spill var Halo. Må si jeg angra. Lettere spill å runde skal man lete ganske lenge etter. Og så likt. Men det var ganske tøft til det var runda.. Nei kjøp heller Amped eller Rallisport Challenge. Prøvde Enclave i går og det virka bedre enn det det fikk i testene. Skal spille mer før om jeg skal si om det er bra eller dårlig, men foreløpig ble jeg positivt overrasket.. Døh. Selvfølgelig er Halo enkelt på Easy. Du må spille på Heroic, eller Legendary (Legendary er seriøst vanskelig, men når du blir god - er det mulig). Å runde Halo på easy er jo like ille som å lese løsningen til et adventure spill før du spiller det. Min anbefalning er; Prøv Heroic i Co-Op mode med en kamerat. Garanterer morro. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 halo er faktisk det eneste singleplayer skytespillet med bra replay-value Lenke til kommentar
master chief Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Å runde Halo på easy er for enkelt, man kan ikke si at et spill er "for lett" når man ikke har prøvd det på det vanskeligste. Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 23:04, skrev b-duvaland:Døh. Selvfølgelig er Halo enkelt på Easy. Du må spille på Heroic, eller Legendary (Legendary er seriøst vanskelig, men når du blir god - er det mulig).Å runde Halo på easy er jo like ille som å lese løsningen til et adventure spill før du spiller det.Min anbefalning er; Prøv Heroic i Co-Op mode med en kamerat. Garanterer morro. Når sa jeg at jeg rundet det på easy??? Les gjennom det du kommenterer a plz. Tok det på normal alt for lett også begynte jeg på legendary men da var jeg lei. Lenke til kommentar
CickNave Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 dvdboxoffice ja......spilla! Kan man spille dem på den europeiske versjonen? Er det noen som vet hvor de har billige xbox spill på nettet? (billig frakt også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå