Gå til innhold

XboX, men hvilket spill?

fullifaencom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt andre spill var Halo. Må si jeg angra. Lettere spill å runde skal man lete ganske lenge etter. Og så likt. Men det var ganske tøft til det var runda.. Nei kjøp heller Amped eller Rallisport Challenge. Prøvde Enclave i går og det virka bedre enn det det fikk i testene. Skal spille mer før om jeg skal si om det er bra eller dårlig, men foreløpig ble jeg positivt overrasket..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-03 22:43, skrev zimen:

Mitt andre spill var Halo. Må si jeg angra. Lettere spill å runde skal man lete ganske lenge etter. Og så likt. Men det var ganske tøft til det var runda.. Nei kjøp heller Amped eller Rallisport Challenge. Prøvde Enclave i går og det virka bedre enn det det fikk i testene. Skal spille mer før om jeg skal si om det er bra eller dårlig, men foreløpig ble jeg positivt overrasket..

Døh. Selvfølgelig er Halo enkelt på Easy. Du må spille på Heroic, eller Legendary (Legendary er seriøst vanskelig, men når du blir god - er det mulig).

Å runde Halo på easy er jo like ille som å lese løsningen til et adventure spill før du spiller det.

Min anbefalning er; Prøv Heroic i Co-Op mode med en kamerat. Garanterer morro.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-03 23:04, skrev b-duvaland:

Døh. Selvfølgelig er Halo enkelt på Easy. Du må spille på Heroic, eller Legendary (Legendary er seriøst vanskelig, men når du blir god - er det mulig).

Å runde Halo på easy er jo like ille som å lese løsningen til et adventure spill før du spiller det.

Min anbefalning er; Prøv Heroic i Co-Op mode med en kamerat. Garanterer morro.

Når sa jeg at jeg rundet det på easy??? Les gjennom det du kommenterer a plz. Tok det på normal alt for lett også begynte jeg på legendary men da var jeg lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...