fullifaencom Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Mandag kjøper jeg xbox, men hvilket spill mener dere jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Halo, og splinter cell når det kommer samt unreal championship Lenke til kommentar
Laka Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Splinter Cell er definitivt ikke noe dårlig valg. Sent where no one else can go To do what no one else can do Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Er Halo så bra som alle sier? Prøvde det på en demo maskin hos spaceworld, og var ikke særlig imponert, men kanskje det blir bedre etter 5 min? Hva med bil spill, noen bra rally spill som har kommet ut nå? Lenke til kommentar
xlent Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Buffy The Vampire Slayer fikk ganske bra omtale, Mafia kommer til xbox, det er sinnsykt bra. Tony Hawk 4, Halo, Splinter Cell, Lord Of The Rings: Fellowship Of The Ring, Lord Og The Rings: Two Towers. Det er de jeg kommer på i farten.. Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Selv om jeg er gått lei av Xbox vil jeg mer enn gjerne anbefale deg å kjøpe Halo! Og jeg vil også anbefale deg å styre så langt unna som mulig; Wreckless : The Yakuza Missions . Jeg kjøpte det og angret forferdelig. Test Drive er også til å anvefale hvis du liker bilspill. Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Halo!!! Multiplayern ROCKER alt! Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Kjøp Conflict: Desert Storm. Det er det beste spillet som er kommet til xbox. Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Kjøp Conflict: Desert Storm. Det er det beste spillet som er kommet til xbox. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Håper at det er bedre enn på pc da, for der suger det :-> Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 13:46, skrev superrune:Kjøp Conflict: Desert Storm. Det er det beste spillet som er kommet til xbox. Tullprat! C:DS er underholdende nok det, men det er langtfra det beste spillet til Xbox... Rallisport Challenge koster 399,- på Elkjøp nå! Møkkfett spill! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-09-28 15:25 ] Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Halo Jet Set Radio Future Rallisport Challenge Amped Tony Hawk 4 Transworld Surf Alle de er grymfete! _________________ Kjetil A Gogstad Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-09-28 16:54 ] Lenke til kommentar
The man! Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Kjøp: halo -dritbra grafikk, dritbra gameplay, perfekt. rallisport challange -dritbra kontroll, knallkul multiplayer, bra grafikk. jetsetradiofuture -tøff grafikk, bra musikk, kult gameplay. ikke kjøp: chrash -halvferdig, urealistisk, laget av Rage. bloodwake -kjedelig, dårlig multiplayer. gunmetal -halvferdig, dårlig kontroll, laget av Rage. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Halo (Dette er Über-fett i split-screen med en venn, å runde det i coop-mode på Heroic eller Legendary er seriøst sinnsykt gøy, spesielt med bra tv og fett surround-anlegg). (Opptil 4 spiller går også mot hverandre på samme skjerm, også kult). Rallisport Challenge (Utrolig bra bilspill, kjørefølelsen og grafikken er enorm, det trenger ingen nærmere forklaring, også veldig kult i split-screen). Sega GT 2002 (Danker ut PS2's Gran Turismo 3 lett etter min mening (Jeg har rundet begge). Det eneste som er litt dumt, er at Sega GT 2002 er litt kort. Er du god i bilspill, klarer du å runde det på rundt 25-30 timer inkl alle moduser. (kun 1.player i dette spillet) Project Gotham Racing (Veldig bra spill dette også, det gir kanskje ikke et så fett 1. inntrykk, men etter en time er du hekta, og blir det til du har rundet det, som tar lang tid). Dette er 1 og fremst et 1 player spill. Dead Or Alive 3 (Beste slåssespillet jeg har prøvd, og sinnsyk grafikk). Dette er altså spillene jeg har nå, og alle er topp-spill etter min mening. Sitter forøvrig på Conflict Desert Storm, Buffy The Vampire Slayer og Quantum Redshift, som jeg snart skal begynne å spille, men jeg kan ikke uttale meg om disse ennå, da jeg har spilt de i 10 min maks! Uansett; lykke til med XBox! :smile: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 skaff deg Halo. NFL 2k3. Morrowind. hva enn du gjor... ikke kjop Azurik! (er i Florida akkurat nA sA jeg kan ikke bruke norske bokstaver) Lenke til kommentar
The man! Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 22:57, skrev b-duvaland:Project Gotham Racing (Veldig bra spill dette også, det gir kanskje ikke et så fett 1. inntrykk, men etter en time er du hekta, og blir det til du har rundet det, som tar lang tid). Dette er 1 og fremst et 1 player spill. jeg synst PGR var knalldårlig(lånte det av en venn) fartsfølelsen var ikke tilstede i det hele tatt, og bilen oppførte seg helt teit, du skrenset i svingene bare du kjørte i 60km/t. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Dette er det samme jeg følte etter å prøvd det i butikken. Bilen var jo helt håpløs, den gamle golfen min låg bedre på veien :-> Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Bilene i PGR oppfører seg ganske så realistisk, skrenser ikke før den ville gjort det på ordentlig. Bare stikk ned i Oslo sentrum og prøv å ta 90 gradres svigner i bortimot 100, det sklir og piper da. Tro meg, prøvde sist i natt... hehe PGR er et av de bedre asfalt spillene som er, og så er banene sinsykt fete. Kjenner meg igjen både når jeg cruiser rundt i London og San Fransisco. Bare at bakkene virka endel brattere i SF i virkeligheten enn i spillet..! :wink: Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Her er et par titler som du bør vurdere: Moto Gp, hvis du liker motorsykkelspill. Rallisport, hvis du liker rally spill. DoA 3, hvis du liker fighterspill. Amped, hvis du liker snowboardspill (fare for å bli SERIØST hekta) Halo, hvis du liker actionspill (og ja det er så bra som alle sier) JSRF Transwolrd Surfing The Thing Hitman 2(når det kommer til uken..) Collin McRae 3 +++ det er for mange til å liste opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå