Gå til innhold

Verdens beste film

top_gamer_06

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, dette var morsomt, eller hva? Hvor gammel er du? 10 år?

Gi deg med sånne ekstremt dårlige tråder som dette. Forumet er ikke laget for at 10 åringer som nettopp har kommet i puberten og fått har nylig funnet ut hva sex er, skal lage usakelige og ekstremt "morsome" tråder som dette. :roll:

Skjerp deg!

EDIT: Leif!

EDIT 2: Sean Connery har ikke spilt inn en eneste film siden The League of Extraordinary Gentlemen ble spilt inn i 2003. Etter det har han vært med på en episode i tv-serien "Bl!tz", og hatt stemmen i ett James Bond spill. Og nei, det har aldri blitt spilt inn en film som både med enten norsk eller engelsk tittel, som heter "penisifiseringen". Jeg blir så irritert :hrm:

*TRÅD RAPPORTERT*

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

Det går an å rapportere en tråd stille og rolig uten å leke Tøffe Tom i tråden...

Jeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg?

Det du i alle fall ikke skal gjøre er å svare i den tråden der hvor regelbruddet er. Dette vil kun gi tråden unødvendig oppmerksomhet. Og du vil selv bli regelbryter dersom du poster informasjon i tråden som ikke er i samsvar med hva den egentlig handler om. Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet.

snip...

Husk at selv de som bryter retningslinjene er beskyttet av retningslinjene igjen og ved utskjelling av disse risikerer at du selv kan bli advart eller i verste tilfelle utestengt.

De har aldri spilt inn en film sammen.

Men det hadde ikke vært noen dum kombinasjon... :)

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...