Dead Ringer Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 I dag har jeg en coolermaster viftekontroller som kan senke hastigheten på 4 forskjellige vifter. Men jeg vil gjerne skaffe meg en som kan skru av vifter slik at jeg f.eks. kan kjøre med kun 1 vifte når maskinen ikke jobber. Vet noen om en slik viftekontroller finnes? Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Denne kan skru viftene helt av, anbefales Lenke til kommentar
Dead Ringer Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 enkelt å fjerne LED-ene? Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 enkelt å fjerne LED-ene? Det har jeg ikke peiling på.. Med denne kan du også skru viftene helt av, led-ene er av samme farge også hvis det var det du var ute etter Lenke til kommentar
Dead Ringer Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 enkelt å fjerne LED-ene? Det har jeg ikke peiling på.. Med denne kan du også skru viftene helt av, led-ene er av samme farge også hvis det var det du var ute etter 5877132[/snapback] Men man kan ikke skru av LED-ene på denne? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Da må du skru av viften. for ledsene får spening via den 3pins molex kontakten. Denne har 4 kanaler, og du kan skru en eller flere vifter av. Endret 23. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå