Globe Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Lurte litt på minne kjølingen. Kortet har jo ikke noe kjøling på minnet, så kan det ver en ide å kjøpe noen minne kjølere? Har bestilt et Gainward 7900GT og Zalman minne kjølerene. Får kortet i morgen mest sannsynlig, men vil ikke sette på noe som kan ødlegge. Noen som kan bekrefte at dette går bra sammen? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Siden det ikke er kjøling på minnet er det ikke behov for det, men det vil ikke skade å sette på. Kanskje du kan klokke litt lenger. Lenke til kommentar
Globe Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Okay, har lest at det ikke trengs. Men da var det ikke noe mer jeg lurte på hehe Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Troll. Ikke noe å bry seg om. Tilbake til topic; siden 7900GT ikke kommer med kjøling på minne vil jeg tro du ikke vil trenge det med mindre du har tenkt å klokke. Har du ikke tenkt å klokke, så tror jeg det alikevell ikke vil være negativt på noen måte å sette på et par av Zalman's sinks De koster jo trossalt bare 50 kronèliser. Endret 6. april 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå