FpsStu Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Har jeg noen spørsmål: 1. kan noen fortelle meg nærmere enn guiden, hva jeg gjøre med HD'en første gangen jeg starter dataen? 2. Hvordan får jeg CD-rom'en til å fungere? Fulgte bare med installasjons CD... ingen diskett... Har windows Xp pro Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 1. Helt ny harddisk?? I så fall så må du formatere. 2. Har aldri installert drivere til CD-Rom [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-09-28 10:31 ] Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 2: installer driverne ifra cd'en som fulgte med cdrom'en.. :wink: Hehehe.. klarte bare ikke å dy meg =) Beklager. Menneh så sant bios'en oppdager cdrom'en så vil nok det meste av windoze etter win95 oppdage det som er. Når det er sagt så kan det godt være at du har "koblet" cdrom'en feil? -Dante Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Sørg for å ha WinXP PRO cden inne i spillern din når du starter pcen første gang! Da booter alt av seg selv ifra CDen (du vil skjønne det). Har du aldri startet PCen før KAN det lønne seg å ta en rask tur i BIOS og sjekke CPU temp osv... er den rundt 60C ville jeg snarest slokket alt! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 10:41, skrev MrA|:Sørg for å ha WinXP PRO cden inne i spillern din når du starter pcen første gang! Da booter alt av seg selv ifra CDen (du vil skjønne det). Etter å ha "FDISKa" den? eller skjer det også automatisk? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Du setter "First boot device" til CD-Rom, da vil installasjonen av XP starte og du formatere derfra. Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 du kan partisjonere i winxp setup, så bare start opp med xp cd'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå