abene Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ny Google Toolbar for Firefox Google har sluppet en oppdatert utgave av verktøyline for Firefox. Blant nyhetene er at nå blir du varslet når du besøker usikre nettsider som prøver å lure deg. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Gootle Toolbar er den eneste verktøylinjen som jeg synest er god nok til at jeg vil vurdére den. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Gootle Toolbar er den eneste verktøylinjen som jeg synest er god nok til at jeg vil vurdére den. 5878901[/snapback] Enig, mange gode funsjoner. Men jeg skulle ønske de hadde lagt til bokmerkingsfunsjonen som finnes i beta versjonen til IE i denne Firefox versjonen. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hva er vits med google toolbar til FF? når allerede google er integrert i FF fra før av. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hva er vits med Google toolbar til FF? når allerede Google er integrert i FF fra før av. 5879241[/snapback] Det er jo ikke Google Search greia som er så viktig med denne verktøylinjen, men alle funsjonene den kan tilby som f.eks. stavekontroll, sende mail (Gmail), integrert med blogger.com (Googles blogg tjeneste), varsel om pushingsider, linker til lignende sider, kunne gå opp i et domene ++ Men jeg er enig i at den ikke er så veldig nyttig. Men i forhold til andre er denne overlegen. I Firefox er mange av de viktigste funsjonene integrert fra før av f.eks. "jeg prøver lykken" søk fra adresse linjen. Da kan du f.eks. bare skrive inn "apple ipod shuffle" i addresse linjen og så kommer du direkte til Apple sin iPod Shuffle side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå