Gå til innhold

Men våren var ennå ikke kommet...

Sarge

Anbefalte innlegg

Tok det vedlagte bildet på vei til jobben i dag.

Likte det dystre, kalde lyset i bildet. Snøen har nesten smeltet, men i dag var det vinter i luften igjen. Har ikke gjort noe med eksponeringen, men har klonet vekk en antenne og en kvist som stakk inn i bildekanten. Har egentlig lyst til å ta dette litt videre med bildebehandling til et "spøkelseshus", men vil gjerne ha noen kommentarer. Er det noe potensial i dette bildet, eller er det bare ønsketekning fra min side?

post-9677-1144315637_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det min PC det har skjedd noe rart med, eller er det flere som har problemer med å åpne bilder på forumet her nå? Før kunne jeg bare klikke på et thumbnail for å se bildet i fullsize, men nå får jeg plutselig spørsmål om jeg vil åpne eller lagre bildet? Og hvis jeg velger "åpne", åpnes programmet "Microsoft Photo Editor" men bildet blir ikke åpnet. Jeg MÅ lagre bildet for å kunne se det! Litt tungvint i grunn... Jeg har da ikke oppdaget slike problemer andre steder på nettet...

Det var en liten avsporing, så til spøkelseshuset ditt... Jeg synes ikke det ser så skummelt ut slik det er nå. Huset virker ikke "gammelt" nok i mine øyne for at det skal virke skummelt. Parabolen i 2. etasje gir inntrykk av å være et moderne hus, til tross for alderen. Ellers er du likevel inne på noe, og buskene utenfor er definitivt med på å gi det uttrykket du ønsker! :thumbup:

Lenke til kommentar

For det første, så har jeg også samme problem :( men funker i firefox.

Så bildet:

Veldig så grått og kjedelig slik det er nå. Ser ikke noe motiv her.

Så du må nok både 2-3 runder i ringen med photoshop for å få dette til å bli noe som fenger.

Men jeg er spent på resultatet.

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer på bildet. Ikke hold pusten for nye versjoner. Det er nyttig å få kommentarer fra andre, og jeg tror nok at jeg etter tilbakemeldingene ikke går videre med dette bildet. Grått og kjedelig, ja jeg ser det nå. Personlig følte jeg grått og dystert, men jeg ser at det dystre forsvinner i den flate gråheten til tross for spennende tresilhuetter...

Endret av Sarge
Lenke til kommentar

Dette ser litt creepy ut på thumbnailen, men i full strørrelse blir det litt døllt i forhold. Jeg skjønner tankegangen din, og ideen er veldig god. Det mangler dessverre noe dramatikk her. Kanskje etterbehandling kan gjøre susen, gjøre kontrastene litt hardere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...