aborgsjo Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hei er det noen som kan si meg hvor jeg kan få tak i en codec som fungerer med Windows XP media center 2005? helst gratis Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Tipper du mener codec for å spille av mpeg-2/DVD? DVD Forum krever lisens (som koster penger per spiller) for alle spillere som kan spille DVD, derfor er det svært få som gir ut dette gratis (er bla. derfor WMP ikke inneholder dette som default). Fikk du med WinDVD/PowerDVD da du kjøpte dvd spilleren din? Isåfall er det bare å installere det, så funker det i MCP. Lenke til kommentar
aborgsjo Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Tipper du mener codec for å spille av mpeg-2/DVD?DVD Forum krever lisens (som koster penger per spiller) for alle spillere som kan spille DVD, derfor er det svært få som gir ut dette gratis (er bla. derfor WMP ikke inneholder dette som default). Fikk du med WinDVD/PowerDVD da du kjøpte dvd spilleren din? Isåfall er det bare å installere det, så funker det i MCP. 5876406[/snapback] jeg fikk med Windvd 7 og det jeg skal ha den til er og se på TV på pc i Windows XP Media center MVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå