exs Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) nå og da ha min xbox360 begynt og låse seg.... spesielt når jeg spiller oblivion, det som skjer er at det plutselig kommer en skjærende lyd i høytalerene og så ser det ut som det kommer binær koder eller noe sånt nedover tvskjermen (bildet låser seg, ikke rød ring rundt start knappen.. boxen sviver som normalt) fram til igår skjedde det bare en sjelden gang men da begynte den og låse seg hele tiden med overnevnte symptomer... noen som har peiling på hva som forutsaker dette (ps. boxen har stått i tv kabinett men med god tilgang til luft) Endret 6. april 2006 av exs Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 nå og da ha min xbox360 begynt og låse seg.... spesielt når jeg spiller oblivion,det som skjer er at det plutselig kommer en skjærende lyd i høytalerene og så ser det ut som det kommer binær koder eller noe sånt nedover tvskjermen (bildet låser seg, ikke rød ring rundt start knappen.. boxen sviver som normalt) fram til igår skjedde det bare en sjelden gang men da begynte den og låse seg hele tiden med overnevnte symptomer... noen som har peiling på hva som forutsaker dette (ps. boxen har stått i tv kabinett men med god tilgang til luft) 5876203[/snapback] Mange som har fått samme prblem når de har spilt Oblivion. Aner ikke hva som er galt.. Må nok sende den inn Lenke til kommentar
exs Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 den funka fint helt frem til jeg kobla opp internett på den igjen og fikk den siste oppdateringa, det var da den begynte og klikke hele tiden..... den har stått offline siden midten av mars Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Min har også tatt kvelden. Venter på at ups skal hente den. Jeg fikk 3 røde lys på konsollen Lenke til kommentar
exs Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 hmm..... det er akkurat det min ikke gjør, den sviver helt som normalt det er bare blidet som fryser Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 jeg hadde samme problem,tømte hardisken for alt jeg ikke trenger som final fantasy,saves,demoer,musikk og bruker a-knapp trikset hver gang jeg laster inn oblivion.etter det har alt gått smertefritt..bank i bordet. Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Dette har ikke noe med spillet du spiller å gjøre. Det er noe feil med X360'n din. Har vært gjennom det samme: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=553329&hl=frys Ring MS Support. ~ BlasterFX Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvis det bare skjer under Oblivion, er det ikke noe galt med Xboxen. Min henger seg også i tide og utide når jeg spiller Oblivion, akkurat som Xboxen min hang seg i tide og utide under Morrowind. Slike store spill inneholder dessverre en del bugs o.l. som gjør at alt fryser. No big deal egentlig, bare sørg for å save ofte Lenke til kommentar
exs Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) hva er tlf nret til ms support? finnes de i norge? håper egentlig ikke jeg trenger det... xboxen min kan jo ikke bare ryke.... har jo nettop fått oblivion.... (tror jeg er litt i fornektelses modus nå) Endret 6. april 2006 av exs Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvis det bare skjer under Oblivion, er det ikke noe galt med Xboxen. Min henger seg også i tide og utide når jeg spiller Oblivion, akkurat som Xboxen min hang seg i tide og utide under Morrowind. Slike store spill inneholder dessverre en del bugs o.l. som gjør at alt fryser. No big deal egentlig, bare sørg for å save ofte 5877205[/snapback] Sitat fra trådstarter: "nå og da ha min xbox360 begynt og låse seg.... spesielt når jeg spiller oblivion". For meg skjedde dette i starten kun når jeg spillte GR:AW, men så startet det med ALLE andre spill også (PGR, COD2 og Kameo). Selv om jeg ikke tror at GR:AW krasja X360'n min er jeg livredd for å sette spillet inn i min nye... Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 hva er tlf nret til ms support? finnes de i norge?håper egentlig ikke jeg trenger det... xboxen min kan jo ikke bare ryke.... har jo nettop fått oblivion.... (tror jeg er litt i fornektelses modus nå) 5877222[/snapback] http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/default.htm Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Selv om jeg ikke tror at GR:AW krasja X360'n min er jeg livredd for å sette spillet inn i min nye... Det tror jeg er helt tilfeldig hvilket spill det skjer på, maskinen min tok også kvelden under GR:AW spilling, men etter at jeg fikk igjen boksen har jeg spilt dette utallige timer og ikke en eneste frysing ennå, tror du trygt kan spill GR:AW videre Til trådstarter så tror jeg dessverre dette kan være begynnelsen på slutten for din maskin også, er slik det starter, begynner å fryse oftere og oftere helt til det sier stopp.Krysser fingre og tær for at dette ikke er tilfellet hos deg, tenke seg til en påske uten X360 Men sleng i noen andre spill og prøv da vel, se om det er like ille der, eller om det bare er Oblivion. Endret 6. april 2006 av bas Lenke til kommentar
exs Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 prater med ms............ likkiste bestilt da blir det 6-10 virkedager uten x360en min, blir hardt og gå "cold turkey" etter over 50 spilletimer med oblivion på litt over en uke.... da blir det en påskeferie med vårpuss på bilen istedenfor (heldigvis har jeg fortsatt min gamecube og RE4) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå