Gå til innhold

ny gamer pc ødelagt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit greit, han lurte dere.

Men hvis det mot all formodning skulle være seriøst ment av trådstarter, vil jeg anbefale ham, og dette mener jeg HELT alvorlig, å sende tilbake alle delene såfremt han ikke har ødelagt dem i prosessen og få pengene tilbake. For disse pengene kan du kjøpe deg en skrivemaskin og en Xbox 360, som dekker ditt spillbehov, og du kan også skrive skoleoppgaver om nødvendig på skrivemaskinen.

edit: og jeg mener denne tråden bør stenges. Den sporer helt av, og dersom trådstarter virkelig er seriøs, vet jeg ikke helt om jeg har evnen til å synes synd i ham.

Jeg har null peiling på hjernekirurgi, men jeg stiller ikke med saks, skrujern, plasthansker og godt humør uten å ha rådført meg (eller i et slikt tilfelle tatt utdanning) hos folk som har en vag peiling på hva det går i.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Er dette en dårlig spøk eller?

Det er faktisk lov til å bruke forumet til en liten "research" før man bestilller deler.

Har du noen gang bygget en PC før, eller faktisk sett inni den rare boksen som er koblet til skjermen du ser på når du leser dette?

Lenke til kommentar

Dette er åpenbart en spøk. Synes den var morsom jeg :D

Er jo ganske morsom kontrast mellom den billigste strømforsyningen og det billigste/styggeste kabinettet (uten strømforsyning selvfølgelig ettersom han måtte benytte den med lavest watt for å få frem kontrastene) og en sinnsyk overkill-cpu.

Han gjorde en feil bare...

Han skulle hatt AGP-basert hovedkort og dette

http://psdata.no/ps.asp?it=121880&mlevel=011300

skjermkortet

:!:

Endret av sgc
Lenke til kommentar
Greit greit, han lurte dere.

Men hvis det mot all formodning skulle være seriøst ment av trådstarter, vil jeg anbefale ham, og dette mener jeg HELT alvorlig, å sende tilbake alle delene såfremt han ikke har ødelagt dem i prosessen og få pengene tilbake. For disse pengene kan du kjøpe deg en skrivemaskin og en Xbox 360, som dekker ditt spillbehov, og du kan også skrive skoleoppgaver om nødvendig på skrivemaskinen.

edit: og jeg mener denne tråden bør stenges. Den sporer helt av, og dersom trådstarter virkelig er seriøs, vet jeg ikke helt om jeg har evnen til å synes synd i ham.

Jeg har null peiling på hjernekirurgi, men jeg stiller ikke med saks, skrujern, plasthansker og godt humør uten å ha rådført meg (eller i et slikt tilfelle tatt utdanning) hos folk som har en vag peiling på hva det går i.

5877426[/snapback]

uansett, så er dette snakk om en gamer PC, sexbox er FYFY!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...