pizzafordi Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 gratulere med ny pc, hurra hurra her har du ukens tilbud på komplett kommer godt med i systemet ditt versegod http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=101114 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Greit greit, han lurte dere. Men hvis det mot all formodning skulle være seriøst ment av trådstarter, vil jeg anbefale ham, og dette mener jeg HELT alvorlig, å sende tilbake alle delene såfremt han ikke har ødelagt dem i prosessen og få pengene tilbake. For disse pengene kan du kjøpe deg en skrivemaskin og en Xbox 360, som dekker ditt spillbehov, og du kan også skrive skoleoppgaver om nødvendig på skrivemaskinen. edit: og jeg mener denne tråden bør stenges. Den sporer helt av, og dersom trådstarter virkelig er seriøs, vet jeg ikke helt om jeg har evnen til å synes synd i ham. Jeg har null peiling på hjernekirurgi, men jeg stiller ikke med saks, skrujern, plasthansker og godt humør uten å ha rådført meg (eller i et slikt tilfelle tatt utdanning) hos folk som har en vag peiling på hva det går i. Endret 6. april 2006 av surbz00r Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Er dette en dårlig spøk eller? Det er faktisk lov til å bruke forumet til en liten "research" før man bestilller deler. Har du noen gang bygget en PC før, eller faktisk sett inni den rare boksen som er koblet til skjermen du ser på når du leser dette? Lenke til kommentar
sgc Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Dette er åpenbart en spøk. Synes den var morsom jeg Er jo ganske morsom kontrast mellom den billigste strømforsyningen og det billigste/styggeste kabinettet (uten strømforsyning selvfølgelig ettersom han måtte benytte den med lavest watt for å få frem kontrastene) og en sinnsyk overkill-cpu. Han gjorde en feil bare... Han skulle hatt AGP-basert hovedkort og dette http://psdata.no/ps.asp?it=121880&mlevel=011300 skjermkortet :!: Endret 6. april 2006 av sgc Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvis han har så lite peilig på pc, hvordan i helvette har han klart å sette sammen pc'en? Spesielt siden hardwaren faktsisk ikke passer. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Greit greit, han lurte dere. Men hvis det mot all formodning skulle være seriøst ment av trådstarter, vil jeg anbefale ham, og dette mener jeg HELT alvorlig, å sende tilbake alle delene såfremt han ikke har ødelagt dem i prosessen og få pengene tilbake. For disse pengene kan du kjøpe deg en skrivemaskin og en Xbox 360, som dekker ditt spillbehov, og du kan også skrive skoleoppgaver om nødvendig på skrivemaskinen. edit: og jeg mener denne tråden bør stenges. Den sporer helt av, og dersom trådstarter virkelig er seriøs, vet jeg ikke helt om jeg har evnen til å synes synd i ham. Jeg har null peiling på hjernekirurgi, men jeg stiller ikke med saks, skrujern, plasthansker og godt humør uten å ha rådført meg (eller i et slikt tilfelle tatt utdanning) hos folk som har en vag peiling på hva det går i. 5877426[/snapback] uansett, så er dette snakk om en gamer PC, sexbox er FYFY! Lenke til kommentar
Madzi Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Gamer pc ? :S LOL 270w geforce 6200 som ikke passer til hk ddr 2 ram ?!?! fx 60 prosessor til det der !? hau hau Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Tråd stenges, trådstarter er utestengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg