Gå til innhold

ny gamer pc ødelagt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
øøø for det første er rammen helt feil..DDR 3200 skal du ahr..og din hovedkort er PCi express og du har en 6200 GF kort med 8 AGP ?? tror du trenger nok seriøst  hjelp med å setter sammen en pc ..for den penger du brukte kan du få en PC som er mye bedre en det du har bestillt...Fx prossesor for mange 1000 og en skjermkort som er ubrukelig..  sorry mac...beste råd jeg kan gir deg er vel å sende tilbake RAM , skjermkort og prossesor og strømforsyning ....kjøp deg en GB med ddr 3200 , en AMD 3700 + prossesor eller en med doppelkjerne og en ordentlig strømforsyning  og bruk pengerne du sparte på det på en ordentlig skjermkort som det gå an å spille meg..feks en GF 7900 GT ..lykke til      ring heller til en nettbuttik så kan de hjelper deg med en oppsett isteted bare kjøpe i vei uten peiling

5876444[/snapback]

liker ikke giforce no særlig så jeg vil heller ha et ati kort. hva med detee da:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114111

å neida, jeg tuller ikke, er kansje ikke så erfaren som noen av dere

Lenke til kommentar

Eh...altså, dersom dette IKKE er en spøk så vær så snill og bruk Komplett.no sin pc-bygger, og få bygget en ferdig og fungerende pc av dem, i stedet for å prøve mer selv. Det nytter rett og slett bare ikke. Det siste kortet du linker til er jo også AGP, som vi allerede har blitt enige om ikke funker i en PCIe-slot. :roll:

EDIT: Da har jeg ikke tatt hensyn til ytelsen heller, når man snakker gamer-bruk :!:

Endret av Jungel
Lenke til kommentar
Eh...altså, dersom dette IKKE er en spøk så vær så snill og bruk Komplett.no sin pc-bygger, og få bygget en ferdig og fungerende pc av dem, i stedet for å prøve mer selv. Det nytter rett og slett bare ikke. Det siste kortet du linker til er jo også AGP, som vi allerede har blitt enige om ikke funker i en PCIe-slot.  :roll:

5876855[/snapback]

^^ what he said. Dagens beste tips. Sjekk ut den her: http://www.komplett.no/k/config.asp?ConfigSystemId=10208

Men jeg tror du burde spørre oss likevel, selv om det er en ferdig-pc :yes:

Lenke til kommentar
Eh...altså, dersom dette IKKE er en spøk så vær så snill og bruk Komplett.no sin pc-bygger, og få bygget en ferdig og fungerende pc av dem, i stedet for å prøve mer selv. Det nytter rett og slett bare ikke. Det siste kortet du linker til er jo også AGP, som vi allerede har blitt enige om ikke funker i en PCIe-slot.  :roll:

EDIT: Da har jeg ikke tatt hensyn til ytelsen heller, når man snakker gamer-bruk  :!:

5876855[/snapback]

så da kan jeg kjøpe en sånn da??

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120005

Lenke til kommentar
øøø for det første er rammen helt feil..DDR 3200 skal du ahr..og din hovedkort er PCi express og du har en 6200 GF kort med 8 AGP ?? tror du trenger nok seriøst  hjelp med å setter sammen en pc ..for den penger du brukte kan du få en PC som er mye bedre en det du har bestillt...Fx prossesor for mange 1000 og en skjermkort som er ubrukelig..  sorry mac...beste råd jeg kan gir deg er vel å sende tilbake RAM , skjermkort og prossesor og strømforsyning ....kjøp deg en GB med ddr 3200 , en AMD 3700 + prossesor eller en med doppelkjerne og en ordentlig strømforsyning  og bruk pengerne du sparte på det på en ordentlig skjermkort som det gå an å spille meg..feks en GF 7900 GT ..lykke til       ring heller til en nettbuttik så kan de hjelper deg med en oppsett isteted bare kjøpe i vei uten peiling

5876444[/snapback]

liker ikke giforce no særlig så jeg vil heller ha et ati kort. hva med detee da:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114111

DU HAR SERIØSE problemer når det gjelder bygging av pc.. tror du enten bør få noen her bygge en pc for deg for et eller annet budsjett. Eller bestille deg en ferdig bygget pc fra komplett eller den slags!!

å neida, jeg tuller ikke, er kansje ikke så erfaren som noen av dere

5876828[/snapback]

Lenke til kommentar

top_gamer_06 jeg vil spøre deg om en ting. Hvorfor tar du ikke bare og rådfører deg med noen som kan pcbygging. Har du ingen venner som kan hjelpe deg? og desuten vis dette ikke er en spøk. hvorfor hører du ikke på hva de andre her inne har og si? hvor mye penger har du foresten tenkt og bruke på dette?

Lenke til kommentar

Du kan fint bruke det agp-kortet du har. :) Her er en liten guide:

Utstyr: Skarp kniv, syltetøy, vaskemaskin.

Slik gjør du:

Ta fingrene og mål opp hvor lang pci-e porten er. Så flytter du fingrene over til grafikkortet. Hell litt syltetøy ved siden av fingrene slik at du kan se hvor du skal skjære. Ta kniven og skjær der hvor du har målt opp med syltetøy. Da var det verste over. Nå kaster du bare grafikkortet inn i vaskemaskinen og tar over en dryss Homo Ultra. Sett på 70c, da blir du kvitt alt syltetøyet. Etter den er ferdig kan du godt bruke tørketrommel om du vil ha den tørr fortest mulig. Ferdig! Nå kan du spille frem til verdens ende! :thumbup:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Slik gjør du:

Ta fingrene og mål opp hvor lang pci-e porten er. Så flytter du fingrene over til grafikkortet. Hell litt syltetøy ved siden av fingrene slik at du kan se hvor du skal skjære. Ta kniven og skjær der hvor du har målt opp med syltetøy. Da var det verste over. Nå kaster du bare grafikkortet inn i vaskemaskinen og tar over en dryss Homo Ultra. Sett på 70c, da blir du kvitt alt syltetøyet. Etter den er ferdig kan du godt bruke tørketrommel om du vil ha den tørr fortest mulig. Ferdig! Nå kan du spille frem til verdens ende! :thumbup:

5876982[/snapback]

HER har du Dagens!! Gjør det med ditt fx5200... garantert vellykket

Lenke til kommentar

Slik gjør du:

5876982[/snapback]

Hehe det var en god ide :p tror nesten jeg må gjøre det jeg så kan jeg ta AGP kortet mitt å putte i PCI-E 2x porten min på hovedkortet istedenfor AGP 4x porten :p

HAHA

Lenke til kommentar

Slik gjør du:

5876982[/snapback]

Tror GayForce Sextusen Ultra funker best der :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...