Valderrama Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg driver å ripper cd-samlingen min. Problemet er at jeg har en del samle-cd`er som jeg har satt sammen selv, og når jeg skal rippe disse får jeg opp "Track nr. / ukjent artist". Infoen om hvilke sanger som er på cd`en ligger der (Når jeg skal lage cd-cover trykker jeg bare "get cd-text" så kommer alle sangene opp........ ),men hvordan få frem denne før jeg ripper, iom. at denne infoen ikke kan hentes i f.eks cddb eller hva det heter. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 her må det nokk vites hvilket program du bruker til og rippe Lenke til kommentar
Valderrama Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 her må det nokk vites hvilket program du bruker til og rippe 5886922[/snapback] Bruker både windows media og dmc audio ripper Lenke til kommentar
radiated Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Det er nok ingen annen løsning på problemet ditt enn å skrive inn låttitler og artist selv. Sporopplysningene som er lagret i diverse databaser på internett er basert på hele CDer, og kan ikke kjenne igjen enkeltspor på selvkomponerte CDer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå