BrokenTomato Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 DAMEN: Hva ville du gjort hvis jeg døde? Ville du giftet deg igjen? MANNEN: Definitivt ikke! DAMEN: Hvorfor ikke? Liker du ikke å være gift? MANNEN: Selvsagt gjør jeg det. DAMEN: Så hvorfor ville du ikke giftet deg igjen? MANNEN: Greit, jeg ville giftet meg igjen. DAMEN: Ville du? ( Smertefullt uttrykk i ansiktet ) MANNEN: ( Sukker tungt ) DAMEN: Ville du bodd med henne I huset vårt? MANNEN: Vel, sannsynligvis, det er jo betalt for. DAMEN: Ville du byttet ut bildene mine med hennes? MANNEN: Det ville vel vært passende å gjøre det. DAMEN: Ville du sovet med henne I vår seng? MANNEN: Hvor ellers skulle vi sovet? DAMEN: Ville du latt henne bruke golfkøllene mine? MANNEN: Nei, hun er keivhendt. DAMEN: ( Stillhet ) MANNEN: Å, faen…… Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Huff, den var dårlig... Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Vinmonopolet Det var en gang en mann som ringte til vinmonopolsjefen midt på natten. Litt beruset sa han: "Hei... Når er’e vinmonopolet åpner?!" "Ikke før klokken 9 i morgen!" sa vinmonopolsjefen irritert. En time senere ringte den samme mannen til vinmonopolsjefen og sa: "Schi meg... Når er'e vinmonopolet åpner?!" "Ikke før klokken 9 i morgen har jeg sagt!" Enda en gang ringte mannen, denne gangen enda mer beruset: "Schi meg... Når i hælschikke er'e polet åpner?!" "I Deres tilstand slipper De ikke inn på vinmonopolet!" sa vinmonopolsjefen. Da sa mannen : "Jeg schka'kke inn... Jeg schka ut!!" Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 To nordlendinger To nordlendinger møttes på vidda. Det viste seg at dem begge va på leit etter kona si. – Korsa ser di kjerring ut? – Jau, ho e blond, slank, har pent ansikt og store brøst. Enn di då? – Nei vi gjer fan i ho, vi leite heller etter di! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=462403 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Mer utspekulert kvinne. Link Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 DAMEN: Hva ville du gjort hvis jeg døde? Ville du giftet deg igjen? MANNEN: Definitivt ikke! DAMEN: Hvorfor ikke? Liker du ikke å være gift? osv... 5876053[/snapback] Så den på TV engang, 2 folk som spilte den inn, skikkelig morsom :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 DAMEN: Hva ville du gjort hvis jeg døde? Ville du giftet deg igjen? MANNEN: Definitivt ikke! DAMEN: Hvorfor ikke? Liker du ikke å være gift? osv... 5876053[/snapback] Så den på TV engang, 2 folk som spilte den inn, skikkelig morsom :!: 5877016[/snapback] det svaret på det spørsmålet kvalifiserer jo som "stupidest man of the century award" vinner... og ja, jeg vet at du ikke skriver "stupidest"... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Morsomme vitser, men uhorvelig morsom kvadruppelpost! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå