Howard Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Verbatim forsøker seg med en ny kompakt lagringsløsning - denne gangen med bruk av 1-toms harddisk. Les mer Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Om prisen blir det samme som for dvd-r plater er ikke dette noen dum løsning. Dyrere? da blir det waste of money.... Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kan du skrive over en DVD-R plate flere ganger? tror ikke det, så ville ikke si at det blir bortkastet (men det avhenger litt av prisen). Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hørt om RW? 14 tegn... jejejejeje Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Blir ikke dette det samme som en kjempestor minnepenn? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg synest denne blir for stor. (fysisk) Hørt om RW? 14 tegn... jejejejeje 5876212[/snapback] Ei DVD-plate er ikke like fleksibel som en harddisk/minnepenn. Du kan ikke skrive der du vil og slette det du vil. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hmmm, det var vel for 8 år siden at man sist jublet over en disk på 8 GiB, nå er det formatene folk jubler over. Jeg har liten tro på at harddisker er rette medium for portable enheter grunnet opplagte sårbarheter over tid. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Lagringen er for liten (enda) synes jeg... om et år da de er oppi kanskje 30-40 gb kan dette bli aktuelt... (men da er vel vanlige harddisker på 800gb nedi 2.000 kr. også?) Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Blir litt drøyt med denne disken på 8 GiB, når man også snart får 200 GiB 2.5 " disker som passer i jakke-lomma. Prisen er en ting såklart, men jeg frykter at markedet oversvømmes med teknologier som er ekstremt nisje-baserte. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Hørt om RW? 14 tegn... jejejejeje 5876212[/snapback] Ei DVD-plate er ikke like fleksibel som en harddisk/minnepenn. Du kan ikke skrive der du vil og slette det du vil. 5876249[/snapback] dette var en oppfattelse jeg også delte. men ta en titt på denne: http://en.wikipedia.org/wiki/DVD%2BRW dvd+rw formatet tillater random write. altså at en kan skrive om data som ligger midt i plata... greit nok dem koster mer, men... Endret 7. april 2006 av hobgoblin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå