Gå til innhold

valg av 7800GS AGP. XFX?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å oppgradere fra 9800 Pro og har bestemt meg for GeForce 7800GS (AGP). Har ikke lyst å oppgradere til PCI-express enda, siden jeg fremdeles synes PCen min duger godt nok til mitt bruk (Anarchy Online, WoW og nå med nytt skjermkort, forhåpentligvis også Oblivion). Det er forøvrig en AMD64 3000+ med 1GB Twinmos 3200. Jeg sitter på jobb nå, så husker ikke hva slags hovedkort det er, bortsett fra at det var helt nytt for 2 år siden og er av merket Gigabyte. Er vel ikke så viktig. Men tilbake til emnet; jeg vil helst ha mitt nye skjermkort så raskt som mulig (før påske) og lurte egentlig på om det er noen vesentlig forskjell på hva slags merke GeForce jeg kjøper.

F.eks forskjell mellom XFX GeFORCE 7800 GS 256MB GDDR3 AGP og Gainward GeForce 7800GS 256MB GDDR3, AGP8X, "BA7800GS-256-TV-DVI", Retail

Jeg har aldri hørt om XFX før, men så har jeg ikke vært så opptatt av skjermkort på et par år heller, da. Har alltid hatt gode assisasjoner knyttet til Gainward, men så er det ikke på lager akkurat nå....

Edit: Steng eller slett posten, jeg har allerede bestilt XFX-kortet. Beklager poengløst innlegg :p

Endret av zuperMensch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...