bIsk0p Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg har planer om å henge opp harddisker (4 stk) i strikk. Siden det skal være 4 harddsiker, så må strikkene tåle litt og derfor må strikken være ganske tykke. Jeg har vært innom Clasern uten at dem kunne hjelpe meg. Har sett litt på Biltema, men det er lite. - Jeg Bor i stavanger hvis det har noe å si Noen forslag? Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg har planer om å henge opp harddisker (4 stk) i strikk. Siden det skal være 4 harddsiker, så må strikkene tåle litt og derfor må strikken være ganske tykke. Jeg har vært innom Clasern uten at dem kunne hjelpe meg. Har sett litt på Biltema, men det er lite. - Jeg Bor i stavanger hvis det har noe å si Noen forslag? 5875993[/snapback] O-ringer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 O-ringer er for dyrt og passer ikke til hva jeg skal gjøre. Jeg trenger tykk strikk! Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 O-ringer er for dyrt og passer ikke til hva jeg skal gjøre. Jeg trenger tykk strikk! 5876513[/snapback] Hva med gamle sykkelslanger? De får du gratis på et sykkelversted.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 O-ringer er for dyrt og passer ikke til hva jeg skal gjøre. Jeg trenger tykk strikk! 5876513[/snapback] Hva med gamle sykkelslanger? De får du gratis på et sykkelversted.. 5876603[/snapback] Hm.. Det er jo selvfølgelig en mulighet. Men hvor fint det blir Må tenkes på takker for forslaget ... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Treningsstrikk kan du bruke. Strikker du skal dra. Brede og tykke nok til det meste, de skal jo tross alt trenes på et eller annet hvis.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Testet med sylteglass strikker for litt siden, fungerte bra til HDD oppheng men liker O-ringene bedre. (Syltestrikker fås kjøpt "overalt", kjøpte mine på spareland) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 harpunstrikk skal du også kunne bruke. det skaliallefall jeg når jeg skal sette igang med å modifisere litt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå