Ligaya Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Leier 60m2 leilighet, Oslo vest, betaler 5000 i mnd + strøm og internett. Er student og får, inkl studielån utbetalt 13.000 i mnd. Jeg klarer meg helt fint, hittil ikke hatt noe som helst problemer av økonomisk art. Har alltid penger i bakhånd. Er dog sjeldent ute på byen, og søler ikke bort penger i hytt og pine. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ordna seg litt med penger nå. Betaler 2460,- i husleie, 1000-1500,- i strøm, 600,- i telefonregning. (Ca 500kr for ADSL og ca 100kr for telefon.) Tjener mellom 14 000 - 20 000 i mnd. Går greit, men jeg får lønn hver fjortende dag, så det innebærer litt sparing innimellom. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg betaler nå 3600 i mnd og jeg klarer meg akkurat ikke. Jeg bruker lite penger på festing og klær og slik så det som blir igjen går stort sett med på mat og transport. Jeg går et par hundre i underskudd hver mnd med en månedlig utbetaling på 6000. 5887194[/snapback] Student nå eller ? Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg bor alene i en hybel på 42 kvm og betaler 3500 pr. mnd. Jeg er student og har bortebostipend på 3400 + vanlig stipend på 1500 i måneden. Klarer meg helt fint, selvom det hender jeg går litt sulten den siste uka før jeg får penger igjen, men om jeg ikke drar ut hver helg så er det klart jeg sparer endel. Jeg tror dere vil klare dere helt fint jeg:) Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Denne hybelen befinner seg 5 minutter med bil fra Kristiansand sentrum Å det er en del av byen... Ja, det er min mor som har ordnet meg et slikt tilbud 5877804[/snapback] 5 min fra kr.sand sentrum med bil er jo nesten på landet da , kr. sand er er en billig by og bi i , du finner lett fine leiligheter som er rimelig sentralt . blillig og 5886891[/snapback] Høhø...det er så langt i fra landet som det kunne blitt....tro meg, har bodd her hele mitt liv 5887166[/snapback] Ey kristiansand faktisk skal flyte dit jeg oxo etter sommerferien, skal gå på skole bor i mandal nå(4min unna) 5min fra sentrum er ikke rett ved bondelandet ca 15minuter med bil kommer man til brennåsen som er litt mer bondeland lit mer ontopic, når jeg skal flytte regner jeg med å få stipend på ca 3200 i mnd i tilleg til bidrag fra foreldre som jeg har krav på, tror det er ca 2000 fra hver av dem elns jeg bodde på hybel i fjor oxo(ikke i kr.sand da) da fikk jeg stipend + bidrag fra forelda + barnetrygden som foreldra mine fikk, det får jeg ikke til høsten siden jeg er over 18 nå... da hadde jeg en bitteliten leilighet på ca 20-30 kavderatt som jeg betalte 3000 i mnd for med inkludert strøm, hadde vel ca en tusenlapp i uka til å bruke på mat tror aldri jeg har følt meg så rik før vel.. det er min erfaring med hybellivet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå