B4stian Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 class olson sin versjon krever jo at du skaffer ett headset i tillegg, så det var 29,90,- på biltema i tillegg, eller ca 70,- 5876683[/snapback] Et slikt billig-headset koster 15 kr. inn eller noe for butikkene da... Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) 30min skype out (vet ikke pris) så blir det helt fint 10 minutter global Skype-out koster hele 10 U$D, så 30 min er max 210 NKR. Endret 6. april 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 En mer realistisk pris ville vært 99kr. Men om du får problemer med skypetjenestene, så er det Elkjøp du skal klage til, og da får jo Elkjøp problemet med å ta din klage videre til Skype. For dette er det naturlig med en viss avanse. Også for å dekke brukerstøtten ovenfor Skype. Men ikke 900kr.. Så styr unna Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det er forbrukerne som bestemmer om dette er en bra eller dårlig pris. La være å kjøpe hvis du ikke liker det.Ang ulovlige priser: Ingen kan nekte deg å selge en hermetisert promp for 12 mill... 5876605[/snapback] Joda, men det er ikkje alle forbrukarar som er i stand til å sjå at denne pakken ikkje er verdt plasten den er pakka inn i eingang. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Venter bare på Alastor her nå Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 kremt: Skulle skrive det samme! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Venter bare på Alastor her nå 5878826[/snapback] Sa du noe? Jeg må si det var en imponerende morsom pris på siden til elkjøp, men kan ikke si noe om hva reell pris burde vært da vi ikke har dette produktet i butikken vår . Ser uansett ut som en klar trykkfeil, kanskje et 9-tall for mye eller noe? Gøyalt er det uansett, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå