SalvadorFali Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hey! Plutselig vil routeren min ha ett sertifikat av laptopen for å få lov til å connecte til nettverket, jeg har ikke satt på noe slags sikkerthet.. Pcene med fysisk ledning tilkobling kommer fint inn.. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Tyder på at WEP/WPA krypetering er aktover på aksesspunktet (routeren). WEP/WPA påvirker bare trådløs tilkobling. Du kan sjekke ved å gå inn på routeren via den maskinen som er koblet med kabel. Evt. kan det være at den trådløse forsøker å gå inn på en annen router som sikret med WEP/WPA. Lenke til kommentar
SalvadorFali Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Tyder på at WEP/WPA krypetering er aktover på aksesspunktet (routeren). WEP/WPA påvirker bare trådløs tilkobling. Du kan sjekke ved å gå inn på routeren via den maskinen som er koblet med kabel. Evt. kan det være at den trådløse forsøker å gå inn på en annen router som sikret med WEP/WPA. 5875875[/snapback] det står at ingen sikkerhet er aktivert.. ? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Og allivel spør routeren etter et sertifikat. Det betyr at den routeren du forsøker å bruker har slått på sikkerhet! Sjekk om det er din router du forsøker å benytte! Sjekk WEP/WPA er slått på i den routeren du kobler til. Lenke til kommentar
SalvadorFali Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 jeg har sjekket, det er deaktivert Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 802.1x godkjenning aktivert enten i ruter eller pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå