Gå til innhold

Trenger hjelp til brenning av DVD.


Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg.

 

Når jeg laster ned en film (fy fy...!) og skal brenne den ut til en DVD, så kommer den av og til ned som en TS mappe, og inni den er liksom filmen delt opp i små biter i forskjellig størrelse. Hvordan går jeg fram for å få den ned på en DVD slik den var i opprinnelsen med meny valg og det hele?

 

Det jeg har gjort hittil er å bare ta ut de delene som har med filmen å gjøre, men da mister man jo muligheten til f.eks å sette på norsk tekst osv.

 

Har Nero 7 og BenQ DV1655 og NEC 3500-A.

 

Takker for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nedlasting og brenning av ulovlig nedlastede produkter mener jeg det skal være en regel for her i forumet.

Men det går jo an å laste ned lovlige filmer også feks. som noen i familien har lagt ut på en server etc..

Har du da en fil som heter ISO bruker du et program som heter DVDdecrypter, og til de filene du snakker om bruker du CloneDVD. Utrolig enkelt bare rett frem hele tiden.

Når det gjelder Nero så støtter ikke "image" så mange formater og egner seg best til feks. hvis du skal ha en kopi av egene filmer eller spill til feks, XBOX, PS2 etc. (da snakker jeg om kopier som du har for ikke å ødelegge egne plater og det trodde jeg jo skule være lov)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...