Gå til innhold

Nvidia Gforce 6800 overklokking

Anbefalte innlegg

Er kortet som fulgte med min Dell Dimension 9150. Jeg finner jo guider på alle andre kort bortsett fra dette. Er det over hode mulig å overklokke? Det er verken le eller gt. Står bare 6800 når driveren finner det. På selve kortet står det heller ikke noe. Model p260 hvis det er relevant.

Og tips om drivere som fungerer med Vista 5342 å spill motas med glede ;), Jeg la inn Nvidia sin Vista driver men den friker ut når jeg starter HL2.

Endret av advance^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bruke xp foreløpig?

de fleste nye nvidia kort klokkes på samme måte gjennom f.eks rivatuner. vis det er et 6800nu(standard 6800 kort med 128mb ddr ram) kort du har, så klarer det kanskje 400/800 (er det jeg kjører mitt 6800nu kort på). har du flaks kan det hende du kan unlocke kortet også, som du finner en fin guide på HER

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bruke xp foreløpig?

de fleste nye nvidia kort klokkes på samme måte gjennom f.eks rivatuner. vis det er et 6800nu(standard 6800 kort med 128mb ddr ram) kort du har, så klarer det kanskje 400/800 (er det jeg kjører mitt 6800nu kort på). har du flaks kan det hende du kan unlocke kortet også, som du finner en fin guide på HER

5876035[/snapback]

Vel jeg har hørt rykter om at spill fungerer kjappere i Vista, så jeg tenkte jeg skulle prøve. Hitill har det vist seg å være en myte ;).

Det er 256mb ram på det. Takk for linken.

Endret av advance^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...