Aleks_r Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hjelp denne stakkars karen med å vinne et veddemål han hadde med sin bedre halvdel; oppnå 2 millioner unike hits innen 1 april 2007. Hvis så skjer, skulle han få ha trekant med kjæresten og en valgfri pike! Hjelp ham ved å besøke siden her: http://www.helpwinmybet.com/ Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hehe, nice den da. Virker ikke helt troverdig men har vel ikke no å tape på å besøke siden da.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hjelp denne stakkars karen med å vinne et veddemål han hadde med sin bedre halvdel; oppnå 2 millioner unike hits innen 1 april 2007. Hvis så skjer, skulle han få ha trekant med kjæresten og en valgfri pike! Hjelp ham ved å besøke siden her: http://www.helpwinmybet.com/ 5875658[/snapback] Kanskje det er en aprilspøk dette her? 1 april 2007 roper kjæresten hans aprilsnarr. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Om han vinner så er det ihvertfall ved hjelp av juks enten han er klar over det eller ei. Telleren hopper jo oppover med 1000 om gangen bare på noen sekunder akkurat nå. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Hehe, jeg får ikke siden opp lenger... Overbelastet server kanskje? ****** Der fikk jeg den opp igjen.. hmm Endret 6. april 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Tenker det er noen som har laget en liten loop som loader siden i det uendelige, fikser det fint med på kommandolinjen under linux. Da har han 2 millioner hits på et par timer. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det skal være unike treff visstnok. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Sida har no 2 millionar treff no.. Får berre "håpe" det ikkje var noko juks innblanda då. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 mitt nye motto: helping guys get threesomes one click at a time . neida, får håpe at det ikke er noe juks innblandet da Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Han har vunnet nå, iallfall. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Hmm 2000000 hits på så kort tid! hmm rart det der, tror ikke helt på at det her er sant men jeg veit ikke jeg, virker som om det er noe cheating inne i bildet da, kan jo være at han har en pc/server som skifter IP hele tida, og bare reloader siden hver gang den skifter IP , kan jo hende det. Edit: Nå står jo telleren helt stille uansett hva som skjer på siden da. hmm, selv om folk er inne på den, jeg ba en kamerat gå inn og telleren står fortsatt stille. Endret 6. april 2006 av exin89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå